« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
Eka rööki tuli poltettua 12-vuotiaana, vakituinen polttaminen alkoi siinä 13-vuotiaana, eli kaipa tuo syksyllä tulee 7v täyteen. Oon kyllä vähentänyt yllättävän paljon niistä ajoista, sillon saatto mennä se maxiaski päivän sisään, nykyään poltan ehkä 3-10 savuketta riippuen päivästä.
Sillon menee toi kymmenen tai enemmänki, jos mukana on alkoholia ja seuraa. Se on semmone sosiaalinen rituaali.. :D -
17 kesäsenä alotin, nyt olen 35 ja lääkärissä todettiin tupakoinnin aiheuttama laajentuma keuhkoissa. Lopetin samana päivänä ja toivoisin ettette aloittaisi edes. Ei mene päivääkään ettenkö ajattelisi savukkeita. Nyt olen ollut tammikuusta 2014 asti polttamatta, mutta vahinko on jo tapahtunut... 70% keuhkotilavuudesta on enää jäljellä ja sillä pitäisi selvitä vielä toiset 35 vuotta. Hyvä jos menee 15v, eli miettikää mitä haluatte tehdä 20 vuoden päästä ja onnistuuko se nykyisillä elintavoilla...
-
oisku ollut.. 15-- :P
-
kai joskus 13-14v alotin ja vieläki jatkan.. ikävä kyllä. 5-10 päivässä mut jos juo ni 20-40 :D
-
En aloittanut enkä aloita.
-
Alotin joskus 14-15v, mutta nykyään ei jaksa enää polttaa samalla tavalla. Hyvä jos kolme tai neljä päivässä välillä viikko ilman :D
-
Tupakointi on vähän niinkuin nykyajan darwinismia. Vaarat jo tiedetään, mutta silti moni polttaa. No, itse aloitin intissä 19 -vuotiaana ja nykyään olen lopettanut.
-
IkeV kirjoitti 16.4.2014 20:45: Tupakointi on vähän niinkuin nykyajan darwinismia. Vaarat jo tiedetään, mutta silti moni polttaa. No, itse aloitin intissä 19 -vuotiaana ja nykyään olen lopettanut.
Samahan pätee alkoholiin sekä muihin päihteisiin. :) -
24v,satunnaisesti tulee poltettuu..välil pystyy olla ilmanki..
-
11 ekan kerran, lopetin saman ikäsenä, ja alotin uudestaan 13-14 vuotiaana.
-
Olisiko ollu 12-13.v:D
-
16
-
8v köh
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »