-
Ihan sellasella asialla vaan oon, että kun tatuointikuume on aika korkee, että osaako joku sanoo paljonko tatuoinnit maksaa, niinkun minimi - maksimi hinta? Ja osaatteko suositella paikkoja :)
Ite käyn kyllä tänään kysymässä jo yhdestä paikasta, mutta ois kiva kuulla että mikä olis hyvä paikka ja edullinen :) -
Riippuu ihan missä paikkakunnalla asut, kuvan koko mustavalkonen monivärinen? Jos on tunnettu liike hinnat taas korkeemmalla mitä pienimmissä puljuissa ja jonotkin vaihtelee tosin paljon!
Varmaan saat joltai harjottelia paavalilta 30€ tatskan ku taas ammattilaiset tekee sen 300€ hintaan riippuu ihan paikasta.. Kannattaa käyvä kyselee paikanpäältä nii saa heti kaiken oleellisen tiedon -
Aikalailla mun tietääkseen hinnat suhteessa kokoluokkaan/tuntityöhön/värittömyyteen yms. Alotushinnat yleensä 50-60e, että sen halvemmalla eivät tee edes pistettä sun kehoon.
Jostain olen myös kuullut, että aika monessa paikassa pätee 100e/tunti, arvio. -
oolrait, no mä kävin eilen kyselemässä ja kerroin koon ja kaiken niin se mies sano et maksimissaan se maksaa 150 :) Ja siis asun pirkanmaal, ihan Tampereen lähistöllä nii jossai täs lähellä jos olis hyviä paikkoja niin ois jees :) Sieltä mä varaan nyt ajan täs lähiaikoina, mutta ei se ainooks tatuoinniks jää, niin siks olis kiva tietää mis kaikkial on hyviä!
-
Tuoni Tatuoinnit Puutarhakatu 33
Tattoo You Studio Pyhäjärvenkatu 8
Putka Hatanpäänvaltatie 12
Mode itf Puutarhakatu 12
Kallas Tattoo & Piercings Hämeenpuisto 39
tos ois kattavalista Mansen tatskapaikoista. Yleensä liikkeitte sivuilla on maininta et kui paljo on tunti tai paljo on minimi. 50€ taitaa olla lähtöhinta tai Paradise tattoos on huntti. -
Kiitos paljon :)
-
I have bought Converse Shoes, VANS Shoes and New Balance Shoes from this online store, so nice shoes!