-
kiusattiin velje kaa tyttöjä mökillä ja sit mä kastelin ne vesipyssyllä ja sit tuli paha mieli :(
-
Serkun kanssa tehtiin miekat ja niillä raivattiin reittejä horsmaviidakkoon.
-
Lisää lisää :D!
Sillon kun opettelin ajamaan pyörällä niin ajoin matalaa aitaa päin ja jäin haaroistani kiinni siihen roikkumaan. Isä autto poies. -
Pyörälläajamaanopettelumuistoja:
1. Olin juuri oppinut ajamaan yhdellä kädellä ohjaustangosta kiinni pitäen. Toisella kädellä heitin jonkun puukepukan... huonosti kävi, nurin meni.
2. Jalkajarrullisesta pyörästä irtosi ketju. Ajoin kohtisuoraan ojaan. Runko meni mutkalle.
3. Kokeilin ensimmäistä kertaa jalkajarrutonta vaihdepyörää pyöräkaupan pihassa. Muistin käyttää käsijarruja siihen saakka, kunnes ajoin takaisin myyjää kohti... -
nooh mä kaksospoikien kans polteltiin rautatien penkkoja keväisin =)
-
Yksi kultaisimmista muistoista on, kun tyttökaverin kanssa etittiin aitasta jotkut paidat päälle ja laitettiin sukat KÄSIIN ja sitten mentiin rantaan pesemään soutuvenettä, ilo oli ylimmillään :D
-
Lisää muistoja :D! Rohkeasti vain!
-
Oltiin mökillä siskon kanssa ja oltiin alle kymmenen vuotiaita ja isäpuolelta kysyttii että mitä myö voijaan tehä ku on tylsä. Se sano läpällä et tyhjentäkää paskahuussi ja me kiltit tytöt lähettii sitä tekee, mut ne levis pihalle ne paskat.
-
:D shit happens
-
pistettii veljenkaa isän ruohonleikkurin bensatankki täytee ruohoo :|
-
hegeem kirjoitti 23.7.2013 13:05: pistettii veljenkaa isän ruohonleikkurin bensatankki täytee ruohoo :|
Hahaa :D Olisi kyllä hauska ja ekologinen ruohonleikkuri semmoinen, joka toimisi ruoholla.
Itse tykkäsin pikkupoikana katsella nurmikon leikkaamista. Ruohonleikkuri oli lähestulkoon pyhä masiina, johon en uskaltanut itse koskea. :D Nyttemmin leikkurit on muuttuneet hieman arkisemmiksi. -
-
isoveli kaa hypittii peräkärry pääl ja siit meni valot iha paskaks :(
-
Eeppiset ala-asteajat kun kaikki pelasivat runescapea.
Lisää tarinoita muuten kehiin :)!