« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
Poltatko ? miksi/miksi et ? kerro se tänne :)
-
En. Mulla ei oo mitään syytä tuhlata rahojani turhaan. Muutenkin terveys kaikki kaikessa, niin en halua pilata sitä.
-
en polta, rahalle muutakin käyttöö, keuhkojen takia en voisi edes polttaakkaan
-
Miks polttais ku voi olla polttamattaki?
-
Poltan ja en tiiä miks huviks =D=
-
Kirkkoja aina sillon tällön.
-
Poltan. Siihen olen jäänyt koukkuun nikotiinin takia. Pari kertaa lopettanut nikotiini purkkien avulla ,onnistunut hetkeksi ja langennut taas.
-
Polttaminen on aivan turhaa. Siinä tärvelee vain terveyden ja rahaakin menee, mitä voisi käyttää paljon hyödyllisempiin juttuihin :) Jos joku on itsetuhoinen ja polttaa, omapahan on asiansa, mutta minä en polta
-
mä poltin joskus ja sit ku jouduin lastenkotii nii olin 2kk lukkojen takana enkä päässy röökil , nii mitä sitä sit enää uusiks alottaa :D mä poltin vaa siks ko mun faija kuoli ja kaikki meni päi vittuu ni aattelin et jos vaiks olo helpottas , mut paheni vaa !
-
Jonkun 1-3 tupakkaa viikossa pahaa oloa lievittämään.
-
turhin asia maailmas (heti kusipäitte jälkee) jote en. ja oon nähny mitä se tekee joten ei oikee innosta alottaa :)
-
nuuska vie(y)
-
En, en nimittäi jääny koukkuun tupakkaan sillon ku useimmat mun kavereista, eli tyylii 13-vuotiaana ku kaikkee piti kokeilla. Ei kiinnostanu sillon, ei kyllä kiinnosta vieläkää :D
-
Enpä polta. Ei ole tullut kokeiltua ja eikä oikein nappaa koko homma. :)
-
en polta koska meinaan jo tukehtuu sen savusta!!!
-
oon polttanu , ja se loppu siihe ku kasvoin henkisesti .. kyl mulla on hätävaraan muutama laukussa, mutta koitan, etten polttas hirveen montaa kuukaudessa. ihan tyhmää rahan tuhlaust :(
-
joskus ku menee hermot
-
Poltan. Lieventää olevinaan stressiä ja armotonta ketutusta, on kyllä tullut jo ihan tavaksi poltella "just for fun"kin.. paha tapa, joka pitäisi lopettaa. :l
-
en polta. koska ei oo varaa sellaseen rahan tuhlaukseen :) enkä haluu näyttää jo kolmekymppisenä mummolta :)
-
Lopetin koska minulla todettiin tänä kesänä rasitus astma. Ja hiukset ei haise enää sellaiselle ummehtuneelle ja nyt on paljon parempi olokin c:
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »