-
täälä voi hakea seuraa iteleen
-
demona800 kirjoitti 8.7.2015 17:08: täälä voi hakea seuraa iteleen
-
ois mukava löytää se oikea jonka kanssa sais olla onnellinen
-
moi vapaat nuoretmiehet täällä olisi vapaana 39v plondi neito söpö ja fiksu ja käytöstavat omaava nuori nainen olen huumorintajuinen eloisa herkkä hauras kypsää kauraa sosiaallien intohimoinen tutustutaanko mies tositarkoituksella menisin vaikka kanssasi maailman ääriin vastaa heti terkuin taru.laulainen annika
-
Hei olen 20 vuotias nuori mies Turun seudulta olis kiva löytää naisen 20-27 ikä luokan väliltä Turun seudulta. Olen positiivinen ahkera ja luotettava nuori mies. Käyn töissä ja on 8 H päiviä kiinteistön hoitajana eli huoltomiehenä ja pidän elämästäni hyvin tärkeänä kun asiat ovat kunnossa osaan huolehtia erilaisista asioista ja puhtaus on aina tärkeää että pidän aina siistinä ettei sotkua olis. Asun turussa yksin n.30 neliössä vuookra asunnossa.ottakaahan naiset rohkeasti yhteyttä jos kiinnostusta tutustua.;)
-
no aivot on kyl etusijal ja kauneus plussaa.
-
Moi vápaat naiset 25-42V Pirkanmaalta! täällä vastausta odottaa pian 41V mies Pirkanmaalta!
-
Moroo! Olen kemiläinen 27v ajoneuvoasentaja opiskelija etsin kavereita taikka sit vähän vakavempaa suhdetta. Tule tutustuu 😉
-
Pojat, alastomat vartaloni ovat täällä.Rekisteröidä https://second.datingadvice.dating/click?pid=5433&offer_id=150
-
Hi, I want to find a man, write to me