« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
EVO_ kirjoitti 26.6.2013 14:05:
LintsiEATZU kirjoitti 26.6.2013 12:04: Itel tatuoitu oikeen lapaluun päälle kiinaks sana uskollisuus ja uus on mietinnäs armeijan jälkeen :) (tod.näk. harkitsen jtn eläinkuvaa but as I said, harkinnassa vielä :D)
kuvia jossain? (: mun mielest on tasan 2 hienoo eläin tatuointii, mut ne on vaan mun mielipiteet (: semmone pantteri joka "kiipee" kättä pitki tai sit leijonan pää tohon olkapäähän (: toivottavasti sait jotain ideoita näistä (:
Profiilist löytyy yks kuva nykysest (: ja molemmat noist kuulostaa hienoilt, mut meitsi miettii myös niide symboliikkaa, haluun sellasen mikä kuvastaa mua :D -
LintsiEATZU kirjoitti 26.6.2013 14:21:
EVO_ kirjoitti 26.6.2013 14:05:
LintsiEATZU kirjoitti 26.6.2013 12:04: Itel tatuoitu oikeen lapaluun päälle kiinaks sana uskollisuus ja uus on mietinnäs armeijan jälkeen :) (tod.näk. harkitsen jtn eläinkuvaa but as I said, harkinnassa vielä :D)
kuvia jossain? (: mun mielest on tasan 2 hienoo eläin tatuointii, mut ne on vaan mun mielipiteet (: semmone pantteri joka "kiipee" kättä pitki tai sit leijonan pää tohon olkapäähän (: toivottavasti sait jotain ideoita näistä (:
Profiilist löytyy yks kuva nykysest (: ja molemmat noist kuulostaa hienoilt, mut meitsi miettii myös niide symboliikkaa, haluun sellasen mikä kuvastaa mua :D
hienohan tuo on (: joo kannattaa aina miettii muutamaanki kertaa ku on tatuointii ottamas (: -
3 löytyy tällähetkellä. Lisää tulossa kunhan taas saa tarpeeks rahaa et voi jatkaa käsivarteen alotettua settiä :)
-
Teebo kirjoitti 26.6.2013 15:28: 3 löytyy tällähetkellä. Lisää tulossa kunhan taas saa tarpeeks rahaa et voi jatkaa käsivarteen alotettua settiä :)
kuvia jossain? (: se taitaa mennä aikalailla aina niin että haluaa yhden ja heti sen jälkeen toisen (: -
EVO_ kirjoitti 26.6.2013 15:54:
Teebo kirjoitti 26.6.2013 15:28: 3 löytyy tällähetkellä. Lisää tulossa kunhan taas saa tarpeeks rahaa et voi jatkaa käsivarteen alotettua settiä :)
kuvia jossain? (: se taitaa mennä aikalailla aina niin että haluaa yhden ja heti sen jälkeen toisen (:
No mulla on menny silleen, et vuosi sitten otin ensimmäisen, ja nyt mulla on jo 6 .... hupsiiis -
innksu kirjoitti 26.6.2013 16:59:
kuvia jossain? (: se taitaa mennä aikalailla aina niin että haluaa yhden ja heti sen jälkeen toisen (:
No mulla on menny silleen, et vuosi sitten otin ensimmäisen, ja nyt mulla on jo 6 .... hupsiiis
mulla meinas kans ku ensimmäisen otin ni meinasin kysyy samantien kaverilta ku teki että tehdäänkö toinen mut en viittiny vaivata :/ ja nyt se on vähä jo haihtunu se into mut kyl mä viel lisää otan :') -
Teebo
Käsivarteen alotettu.
Teebo
tollane veijari löytyy pohkeesta.
Sitte lavasta löytys vielä feeniks, mutta siitä ei ole kuvaa tällä hetkellä.:) -
Teebo kirjoitti 27.6.2013 12:04:
Teebo
Käsivarteen alotettu.
Teebo
tollane veijari löytyy pohkeesta.
Sitte lavasta löytys vielä feeniks, mutta siitä ei ole kuvaa tällä hetkellä.:)
tekstistä en oikeen ottanut selvää mutta kai silläkin joku tarkoitus oli, ja oliha se hienon näkönenki (: samallai ku tuo vähän villimpi orava on kans hieno :D -
EVO_ kirjoitti 26.6.2013 14:03:
LMN kirjoitti 26.6.2013 00:09: Tämmösen otin vasempaan käteen, omasta mielestä ihan hyvin onnistunut :)
Tatska
ihan hyvin onnistunu? tuohan on älyttömän siisti ! (: paljo tommone makso?(:
200€ tuo makso :D -
LMN kirjoitti 28.6.2013 00:15:
jotain sellasta mä arvelinki :D einäytä kovin halvalta leimalta :DEVO_ kirjoitti 26.6.2013 14:03:
LMN kirjoitti 26.6.2013 00:09: Tämmösen otin vasempaan käteen, omasta mielestä ihan hyvin onnistunut :)
Tatska
ihan hyvin onnistunu? tuohan on älyttömän siisti ! (: paljo tommone makso?(:
200€ tuo makso :D -
Hiii. Mie jatkoin omaani tos viikko sitten. :) LaraLura Ja jatkoa on todellakin luvassa jossain vaihees. :) Mut tää alkaa muuttuu entist omaperäsemmäks. :)
-
Jatkoin viime viikolla omaa tatuointia muisto-osuudella. :)Tässä
-
LaraLura kirjoitti 21.9.2014 21:14: Jatkoin viime viikolla omaa tatuointia muisto-osuudella. :)Tässä
Hienoa jälkeä :)
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »