-
Ristiriitaista feminismiäPerjantai 04.05.2012 00:19, 669 vastaajaa
Vastataksesi tähän kyselyyn ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Oletteko koskaan törmänneet naisiin, jotka pitävät profiilissaan paljastavia kuvia ja silti ovat yhteisöissä, jotka ovat feministisiä tai miestä halventavia. Eivätkö nuo kuvat ole ristiriidassa niiden yhteisöjen kanssa? Eikö ole feminismin vastaista ja naista esineellistävää pitää itsestään sellaisia kuvia? Vai eivätkö kyseiset yksilöt ymmärrä näitä seikkoja vai onko kyseessä kenties huumorin piikkiin meneviä seikkoja. No, oli miten oli, mielenkiintoista silti :D -
Hassua, että minä pystyn näköjään muokkaamaan tuota sun viestiä. :D
-
Ai jaa sehän omituista. Periaatteessa myös vaarallista, sillä säähän voit halutessas vääristää kommenttini/ajatuksen tarkoituksen ihan täysin toisenlaiseksi. Höhöö. :)
-
Ei pelkoa. Lisäilin vain pilkkuja ja korjasin yhden kirjoitusvirheen. :D Kokeilun vuoksi tuohon äskeiseen tein näkyvämmän muokkauksen. Mutta sitä en tiedä, kuinka moni muukin pystyy muokkaamaan. Kaikki yhteisön valvojat kenties...
-
En mä uskokkaan et sä sorrut moiseen, mut joku joka tahtoo kujeilla voisi tehdä jäynää. No mä oon aika valski kirjoittaja hmmm jotenkin kai luonteeseeni kuuluu se virheellinen kirjoittelu tänne, vaik ammattini puolesta se pitäisi olla händyssä.