-
Minä löysin nykyisen tyttöystäväni Tracon 8 -tapahtumasta missä olin esiintymässä DJ:nä. Hän oli ollut fanini jo pitkään, mutta tutustuimme conissa ja aloimme juttelemaan enemmän, ja huomasimme olevamme erittäin paljon samanlaisia, tykkäämme samoista asioista ja olimme molemmat ihastuneet toisiimme todella syvästi. Lopulta uskalsin kertoa hänelle tunteistani, ja näimme pian sen jälkeen. Välillä on 150 kilometriä mutta se ei ole meitä pysäyttänyt, ja näemme taas tulevana viikonloppuna. Suhteemme on vielä hyvin nuori (ensi viikolla kaksi kuukautta) mutta molemmat tunnemme selvästi että tässä suhteessa on jotain paljon enemmän kuin yhdessäkään edellisistä. Tiedämme myös toisiemme huonot puolet ja osaamme elää niiden kanssa ongelmitta. Tietysti tämäkin voi loppua, mutta olemme molemmat vahvasti sitä mieltä että tämä tulee kestämään.
-
Minä löysin nykyisen avosiippani twoo.com nimiseltä sivustolta. Minulla oli siellä itsestäni kuvia sekä 2 koirastani. Eräs kuvaton mieshenkilö otti minuun yhteyttä. Juttelimme hetken aikaa ja vaihdoimme numeroita. Soittelimme ja tekstailimme. Sitten tavattiin kasvotusten. Siitä lähti seurustelusuhde käyntiin. Siitä vain 43 päivää kun muutimme yhteen. Siitä vain 33 päivää kun menimme kihloihin.
Twoossa "löytyminen", twoossa juttelu, tekstiviestin lähettäminen, puhelimessa puhuminen ja kasvotusten tapaaminen sekä seurustelu 28.3.2012
Yhteenmuutto 10.5.2012
Kihlat 12.6.2012
Tänään on 13.12.2024 ja ollaan seurusteltu nyt 4643 päivää
(12 vuotta 8 kuukautta 2 viikkoa 1 päivää)
Asuttu avoliitossa nyt 4600 päivää
(12 vuotta 7 kuukautta 0 viikkoa 3 päivää)
Oltu kihloissa nyt 4567 päivää
(12 vuotta 6 kuukautta 0 viikkoa 1 päivää)