« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-
...
-
miyuji kirjoitti 18.3.2013 22:47: ...
Tää taitaa alkaa taas.. Let's just ignore the homophobic retards. -
Obbachan kirjoitti 18.3.2013 22:52:
miyuji kirjoitti 18.3.2013 22:47: ...
Tää taitaa alkaa taas.. Let's just ignore the homophobic retards.
Jjep. Nothing to do here. -
Jaha, ja lisää näitä homottelu-keskusteluita.
-
ja paskan liekit :D
-
jäitä hattuun ihmiset! haukutaan meitä lihaviakin läskeiksi :D
-
nimen omaan :D
-
Tynny kirjoitti 26.3.2013 14:16: jäitä hattuun ihmiset! haukutaan meitä lihaviakin läskeiksi :D
Mutta harvemmin pedofiileiksi. Mikäli oisit saanu luettua valmetmiehen perustelut miksi homot on perseestä, niin tietäsit miks täällä on näin reagoitu. :')
Ei siinä mitään, kullakin on omat mielipiteensä - en mä ainakaan siitä kilahtanu et joku ei sattunu tykkäämään homoista, vaan siitä harhaluulosta mikä suurimmassa osassa poistetuista kommenteista paisto läpi. -
nooo veljeni vasta opettelee ircn käyttöä oon kyllä neuvonu ettei täälä ketää saa haukkua. ite aattelen niin että muaki on haukuttu koko ylä ja alaaste läskiksi nii jotenki tuntuu että no miks homojen pitäs päästä haukuitta vaan koska ne on homoja.. homot on ok ei siinä mitää mutta onhan meillä ennakkoluulot että me lihavat esim haistaan aina hielle tai että ollaan lihavia koska syyään vaa roska ruokaa ja meitä katotaa pahasti jos syödään yleisellä paikalla...
-
opettelee älä valehtele :D
-
en valehtele velikulta :)
-
mä oon ollu jo 4 kk tässä yhteisössä tsäjäjäjä
-
valmetmies kirjoitti 19.4.2013 15:15: mä oon ollu jo 4 kk tässä yhteisössä tsäjäjäjä
mutta velikulta minä oon ollu jo kymmenen vuotta koko irc:ssä :)
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »