« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
{Guess} kirjoitti 24.6.2012 13:12: Mulla tuli tästä mieleen, kun teen päiväkotien sijaisuuksia ja meillä kaupungissa on tullut jonkun vanhan piian toimesta erikoiset säännöt koskien lävistyksiä ja tatuointeja. Nyt kun tässä puhutaan noista rustolävistyksistä, niin kaupunki hyväksyy ampumalla laitetut, mutta ei lävistysneulalla laitettuja. o_O Ja sitten johtoasemassa olevat henkilöt voivat pitää niitä, koska eivät ole niin aktiivisesti lapsiryhmien kanssa tekemisissä. Lisäksi nykyisin kielletään kaikki korut sormuksista ja rannekoruista lähtien. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi sairaala tai vastaava erittäin hygieeninen paikka, mutta että päiväkodissa. :O
Kaulakoru yms kieltohan voi olla ihan työntekijän turvallisuuden kannalta säädetty, tai kun pienet lapset tuppaa kiskomaan kaikesta roikkuvasta. Äiti on lastentarhaopettaja ja otti jopa korvakorut pois tän takia että voihan se johtua siitäkin (: -
Nii tietty tolta kannalta se voi olla, mutta ainakin noilla se oli perusteltu jollain ihan muulla. :O Tuommoisen perustelun nyt vielä jotenkin voi ymmärtää. :)
-
Mulla sattuu aina korvikset ihan sikana D: muut lävistykset ei oo sattunu yhtään, entinen madonna ei tuntunu missään eikä tää mun labretkaan.
Mut ainaku oon uusii reikii laittamas korvii nii kyl täytyy siin aika kovasti hammasta purra :D -
Otin noin nelisen vuotta sitten rustolävistyksen ampumalla. Ei sattunu ottaessa, vaikka onkin suht alhanen kipukynnys. Mitään komplikaatioita ei ilmenny eli hyvin parani. :)
-
rusto nyt ei kauheesti tuntunu, mutta industrial olikin sitten toinen juttu :D
ja eihän noi kauheen nopeesti parane.
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »