-
Aamupala:
- ruisleipää, päällä voita ja juustoa (joskus kinkkua)
- jogurttia
- mehua
Iltapala: (vaihtelee enemmän, mutta arkisin yleensä seuraavaa)
- vaaleaa leipää lämmitettynä, päällä voita, kinkkua ja juustoa
- jogurttia
- mehua
- pari keksiä -
Parhaimpina aamuna muutama keskiketterä eli gebardi, mut sit ei nii hyvinä aamuina kahvee ja pari leipää
-
aamulla yleensä nukun, joten mun aamupala on yleensä ihan oikea lämmin ateria siinä klo 12 maissa :D yleensä jotain jauheliha-makarooni-hässäkkää.
iltapala yleensä on leipää. -
aamupalaa en yleensä syä mut tällee lomallaki ku ny oon lappeerannassa,nii syän aamulla.Mut mie syön jos syön nii jonkun hedelmän ja vitamiinitabletin ja vettä :D
-
Kaffeeta vain. Ilman sokeria. Mustana.
-
hegeem kirjoitti 23.2.2014 09:28: Parhaimpina aamuna muutama keskiketterä eli gebardi, mut sit ei nii hyvinä aamuina kahvee ja pari leipää
Mikäs tämä gebardi on? -
Proximax kirjoitti 23.2.2014 13:56: aamulla yleensä nukun, joten mun aamupala on yleensä ihan oikea lämmin ateria siinä klo 12 maissa :D yleensä jotain jauheliha-makarooni-hässäkkää.
iltapala yleensä on leipää.
Tuo jauheliha-makaroni mössö on hyvää. Mun veli teki sitä monesti. Itsekin tein sitä sen jälkeen. Nyt en oo pitkään aikaan. -
no jaa. aamulla kahvia ja illalla kuppi kahvia ja tuurilla pari leipää :D
-
^HopeStar^ kirjoitti 25.2.2014 23:32:
hegeem kirjoitti 23.2.2014 09:28: Parhaimpina aamuna muutama keskiketterä eli gebardi, mut sit ei nii hyvinä aamuina kahvee ja pari leipää
Mikäs tämä gebardi on?
Keskikalijaa -
hegeem kirjoitti 26.2.2014 18:41:
^HopeStar^ kirjoitti 25.2.2014 23:32:
Mikäs tämä gebardi on?
Keskikalijaa
Täh, aamulla kaljaa. Mitääh? -
Leipää tai muroja yleensä
-
leipää jogurttii maitoo aamupalaks joskus kahviaaa. Iltapalaks leipää banaania jogurttia.