« Edellinen sivu
Seuraava sivu »
-
5-6krt viikossa... Tosin tuntuu olevan liikaa mulle, kaikki paikat särkee, olo on kiree ja uupunut, flunssaa pukkaa päälle kun elimistö on niin rasittunu..
-
no käyn kolme kertaa viikossa salilla ma, ke ja pe teen 1 jakosta ohjelmaa ja välipäivinä treenaan kotona käsipainoilla ja kehon painoilla ja sunnuntaisin käyn uimassa :D
-
hwnna kirjoitti 19.6.2012 04:49: mull on oma kuntosali ala kerras, käy halvemmaks. eikä mun tarvii.
Kalliimmaksi tulee omistaa kuntosali jota ei käytä, kuin käydä edes joskus salilla jota ei omista. Sun hissis on ainakin jäänyt sinne ala___kertaan. -
4-5krt vko:ssa,riippuu palautumisesta,mut keskimäärin 4krt/vko:ssa.
-
joka toinen päivä, eli 3-4 kertaa viikossa
-
Meika alko kaymaan salilla vajaa 4vko sitte. Koskaan aiemmin en tata hienoa harrastusta oo loytany, mut paa asia et loysin nyt! :D
Nyt sitten kayn joogassa 2 kertaa viikossa ja salilla 4 kertaa. Pittaa laittaa kuvia esille sitku tuloksiaki alkaa nakymaan :P Kyl sita huomaa jo nyt pienia eroja mut taa on vasta alkua.
Meikalla on sali noin 5min kavelymatkan paassa nii helppo sinne on kipasta. -
J0_NII kirjoitti 19.6.2012 17:45: onko sinulla siulla salia jossain lähellä? ja käytätkö palautus tai muita jauheita?
On sinne puolen tunnin matka. Käytän lisäravinteita, mutta ei sun kannata niihin keskittyä ensisijaisesti. Keskity treeniin, lepoon/lihashuoltoon ja terveelliseen ravintoon. Lisäravinteet on vain ravinnon lisä. -
mä rupeen käymään täällä: www.parkourkeskus.com
-
Pyrin käymään pari kertaa viikossa, mutta toisinaan se jää kyllä kertaan..tai sitten en mee olleskaa. Riippuu kuinka "mukamas kiireinen" oon viikolla :)
Sali on n.300m päästä kotoa, niin ei luulis olevan vaikeaa raahautua sinne, mutta joskus se tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Huhh. -
Neljä kertaa viikossa.
-
5 kertaa viikossa tulee tällä hetkellä käytyä.
-
5x viikos master race ilmoittautuu
-
Joka toinen päivä ja viikon kolmantena salipäivänä palauttavaa/kevyttä harjoittelua.
-
Salilla 1-2 kertaa, harrastan kunto- ja potkunyrkkeilyä sekä kerran viikossa käyn uimassa n.1h joten enempää en kerkeäisikään :)
« Edellinen sivu
Seuraava sivu »