-
jonku 2-4 kertaa viikossa :)
-
3
-
-
sannikatariina kirjoitti 19.6.2012 17:53: jonku 2-4 kertaa viikossa :)
no tollaku jatkat nii hyvää tulee :) -
nyt vast kesäl alotin ja se kolme tai neljä kertaa viikos :)
tavote ei ois niinkää saaha lihasta vaa laihtuu jote en sillee kovi suuril painoil tee ja alue on aikalail koko kroppa :) -
Sonjaö` kirjoitti 20.6.2012 17:00: nyt vast kesäl alotin ja se kolme tai neljä kertaa viikos :)
tavote ei ois niinkää saaha lihasta vaa laihtuu jote en sillee kovi suuril painoil tee ja alue on aikalail koko kroppa :)
toistoja ja lepoa ja säännöllistä syömistä nii paino lähtee :) -
jebou, toivottavast ainanki :)
-
-
täänks (:
-
-
J0_NII kirjoitti 18.6.2012 19:06: elikkäs kuinkas usein itse käyt salilla viikon aikana ja mihin alueeseen yleensä keskityt treenaamisessa?
En käy salilla,raskas fyysinen työ päivitäin,lenkki/pyöräily päivitäin silloin
tälloin punnerukset -
Nexus78 kirjoitti 20.6.2012 21:24:
J0_NII kirjoitti 18.6.2012 19:06: elikkäs kuinkas usein itse käyt salilla viikon aikana ja mihin alueeseen yleensä keskityt treenaamisessa?
En käy salilla,raskas fyysinen työ päivitäin,lenkki/pyöräily päivitäin silloin
tälloin punnerukset
se auttaa pitää kovas fyysises kunnos ;) -
No muuten vaan paitsi vatsalihaksien osalta :-( se on jo työn alla ilman hikea ei tuu tuloksia :-)
-
Nexus78 kirjoitti 21.6.2012 16:58: No muuten vaan paitsi vatsalihaksien osalta :-( se on jo työn alla ilman hikea ei tuu tuloksia :-)
ei uhrauksia ei saavutuksia
ei hikeä/verta ei tuloksia -
Aivan oikein :) no pain no glory
-
En mä käy salilla. :) Kotona riittää jumppamatto, -pallo ja käsipainot! Plus sykemittarin kanssa on ihan hyvä tehdä lenkkejä.
-
käyn 2-4 kertaa viikos riippuen siit onko aikaa, keskityn aikalailla koko kroppaa. Yläkroppaa pitäs enemmä reenaa kun on pieni epätasapaino. Kesän jälkee ku tavotteet onnistuu ni on hyvä.
-
2-3 kertaa,miten kesätöiltä ehtii,viimeaikoina keskittyny vatsa- ja selkälihaksiin..
Reenien lisäks lenkkeilen välipäivinä ja sunnuntai on täysin vapaa päivä (: -
Neljä-viisi kertaa viikossa, noin tunti kerrallaan. Lihasryhmittäin tulee reenattua, mutta jalkoja en reenaa lainkaan
-
lätkää se 4-5 päivää viikossa, ni sillonku ei oo sitä ni salille ja ihan koko kroppaa (: