IRC-Galleria

Tiedot

Luokittelu
Minä ja muut
Perustettu
19.4.2005
Tilastot
Käyntejä: 11 148 (1.7.2008 alkaen)
Kommentteja: 20
Koko
450 jäsentä
Tyttöjä: 301 (67 %)
Poikia: 149 (33 %)
Keski-ikä
37,7 vuotta
Otos: 300 jäsentä
Tyttöjen keski-ikä: 36,9 vuotta
Poikien keski-ikä: 39,4 vuotta
Ylläpitäjä
msk

Oma stoori koulukiusaamisesta?

• 34783043478304[#1] 7. lokakuuta 2012 03:37:34

joo eli omia kokemuksia
  • 29930042993004[#2] 7. lokakuuta 2012 13:25:47

Maariaaa kirjoitti 7.10.2012 00:37: joo eli omia kokemuksia

No koin koulukiusaamista koko peruskoulun ajan, ala-asteelta en muista mitään muuta kuin että se oli hirveetä haukkumista jokaselta joka päivä. Yläasteella oli samaa, haukuttiin ihan älyttömästi ja pilkattiin ku pukeutu miten tahto. Omista kavereista pilkattiin että millaisessa seurassa oikein olin koko ajan, ja juorujaki oli välillä liikkeellä musta nii kiusattiin siitä vaikka ei ollut totta ja samat jutut jatku monen vuoden ajan ja ihmettelin että miksei ne unohda niitä tai tajua että ne on uskomattoman vanhoja. Ja kiusaaminen jatku koulun ulkopuolellakin useimmiten, ihan sama minne meni nii koululaisia oli siellä ja hirveet huutelut perään. Tunneillakin sitä oli että ne huuteli ja opettajat ei puuttunu yhtään mihinkään millonkaan tai mitenkään. Ei mulla sen vakavampaa se kiusaaminen ollu.
  • viiviemiliaaaviiviemiliaaa[#3] 7. lokakuuta 2012 14:39:25

Nettiin perustettiin "viivin vihaamiskerho" tehtiin kauheita keskusteluja mun nimissä, käskettiin tappaa ittensä, kokoajan haukkumista, seläntakanapuhumista ja ulkopuolelle jättämistä. Kokoajan koulussa "tapa ittes" "vittu vihaan sua" "muuta pois" "vittu viivi sä oot ruma" Koko koulu teki niin. Kerran vapaa-ajalla kiipesin puuhun pakoon kiusaajiani. Tätä jatkui kutosluokalta kasiluokan puoliväliin. Kukaan ei tietenkään tehnyt yhtään mitään.

Kiusaamisen takia laihdutin about 9 kiloa puolessa vuodessa, vihasin itseäni, aloitin viiltelyn ja suunnittelin itsemurhaa.
    Tutustuin nykyiseen ex-poikaystävääni ja muutuin täysin. Ulkoisesti ja sisäisesti. Nykyään olen onnellinen, saanut painoa takaisin ja rakastan itseäni.