-
Teen kouluun esitelmää koulukiusaamisesta, niin aattelin et saisin vähän informaatioo täältä erilaisista kokemuksista, miten on kiusattu ja millasia fiiliksiä se on jättäny? Iteki olin kiusattuna koko peruskoulun ajan niin tiedän jotain, mutta olis kiva kuulla tähän vastattuna erilaisia asioita. Ja kuinka kauan kiusaaminen kesti, tai kiusasivatko vain pojat tai tytöt vai molemmat?
Kiitos jos kerrotte :) -
Vastaisin sulle mielelläni, mutta ehkä mielummin siten että jotkut jutut jää vaan sinun ja minun väliseen tietouteen. Onko sulla joku s-postiosoite mihin voisin vaikkapa spämmätä sulle kokemuksiani? :)
-
||misnomer|| kirjoitti 23.1.2013 11:53: Vastaisin sulle mielelläni, mutta ehkä mielummin siten että jotkut jutut jää vaan sinun ja minun väliseen tietouteen. Onko sulla joku s-postiosoite mihin voisin vaikkapa spämmätä sulle kokemuksiani? :)
joo on kyllä, kannattaa laittaa tänne: sonja.ylimys@live.com sieltä varmemmin käyn katsomassa sen :) -
Vastaan faces, sit ko ehin. millo on deadline?
-
AmazinLincoln kirjoitti 23.1.2013 16:09: Vastaan faces, sit ko ehin. millo on deadline?
no totaa, ens tiistaina tän pitäs olla tehtynä, ja mul on koulus vaan 4 oppituntia aikaa tehdä sitä joten infoo saa laittaa ihan millon vaa ennen sitä ni laitan muistii :) -
Itellä ei ole kokemusta siitä.