IRC-Galleria

happy birthday - happy birthdaySunnuntai 02.03.2008 03:34

jes.Perjantai 22.02.2008 23:05

koti poissa viikko. lappi ja järvenpää. moi= )

!Lauantai 16.02.2008 15:44

joo moi kuvat onyt on päin vittua. vituttaa ku ei osata ees kuvata kuvia SUORAAN

leikitään koppipalloaKeskiviikko 13.02.2008 01:21

leikitään vaan!







(siinä siirtyminen ylemmälle tasolle on pesäpallon kolmipesäinen kenttä)

[Ei aihetta]Maanantai 11.02.2008 22:43

les choses confisqués ont bouleversé mon cerveau

[Ei aihetta]Keskiviikko 06.02.2008 22:55

amoza sanoo:
tuntuu vaan pienesti
amoza sanoo:
sormel ku koittaa

Kiitos - eiku eiKeskiviikko 06.02.2008 18:36

Toisaalta haluan kaikkea, mutta tosaalta on se ja sama mitä mulla on. Tällä hetkellä mulla on korkeintaan kaksi hyvää ja mielenkiintoista asiaa.

Muut asiat ja tapahtumat eivät ole mulle mitään.

En jaksa innostua mistään enää. Toistan samat rutiinit päivä päivän jälkeen. Musta on tullu passiivinen. Mikään ei enää aktivoi mua. Odotan, koska saisin motivaatiota johonkin. Sitten nousee miete, että mihinkäköhän tässä itseään motivoisi. Motivaatio saada motivaatio? Tai toisin päin - eiku.

Mun arki on tyhjää, höystettynä kahdella asialla: läksyillä ja tietokoneella.
"perceftly. tarkoituksella sekoitin ceen ja äffän niin"

- miellytikö kokeilun tulos?

"keskivertoisen miellyttävästi, sillä identiteettini perustuu piriin sekä pirin pikanttien diskanttien ylälajiin."

- eroosion dissolvoivat vaikutukset pysyivät kuitenkin platonisen hallinnan alaisena?

"Osittain. Platonin hallinnassa on vain yksi epäkohta; mielestäni Platonin yhteiskuntafilosofia ei mene yksiin oman teoriani kanssa. Oma teoriani edustaa enemmän rationaalisempaa järjenkorostusta, eikä ideaa ulkoisesta maailmasta."

- saanen esittää vasta-argumentin liittyen hypokriittiseen käsitykseesi omasta teoriastasi: ilman platonin sosiaalifilosofisia hypoteeseja, jotka olet selkeästi hylännyt, vallitsee anarkistinen nihilismi, joka korruptoi yhteiskuntaa sisältäpäin

" Vasta-argumentaatiosi on hyväksytty. Mutta silti tiedän nihilismin olevan osa minun rationaalista ajatteluani. Platon ei kyennyt kuvailemaan rationalistisin perustein tämän minun 'perceftly' -sanan sisimmäistä olemusta. Hän olisi kuitenkin oman yhteiskuntateoriansa pohjalta hylännyt tämän järkeilevämmän alternatiivin. Olen nimittäin ratioempiirisesti järkeillyt tämän koko universaalia kiehtovan kysymyksen."

- kognitiivisesti katsoen voltaire sen kai parhaiten sanoi teoksessaan aivojen konvulsioista valistusajan filosofian näkökulmasta. lingvististen perversioiden liittäminen rationalisaation kautta konkreettisiin asioihin lienee turhan konvoluuttia ja itsetarkoituksellista hedonismia

"Täytynee sanoa, että tällainen lingvistinen persversioiden liittäminen rationalisaation kautta konkreettisiin asioihin ei ole turhan konvoluuttia. Päinvastoin: sen epäempiirinen aksiologia on esteettisen rationaalista. Nihilismin kannattajana väitänkin, että ontologinen skolastiikka on tämän sanan utilitaarinen ja universaali utopia."

- humiilisti myönnän toki hieman skeptisesti epäempiirisen aksiologian potentiaalin teologisen uus-skolastiikan parissa, mutta deistinen näkökulma paranormaaliin otteeseen lingvistisestä perversiosta on jyrkän kielteinen. obliteraation välttämiseksi lieneekin syytä käyttää konservatiivisen fundamentaalia nihilismiä ongelman defusoimiseksi ie. torjumiseksi

"Humiilisti asia on täysin mitätön. Tämän asian hermeneutiikka on universaalin paradoksaalisesti hindulaisuuden jumalien nihilistinen mazdalaisuudesta riippumatta täysin mitätön."

- neuroeroottisen populistin näkökulmasta ganeshan elefanttipään kineettinen aura tuottaa tuplasti eettistä hierarkiaa kromosomioikeistoilaiseen solufasismiin tarvittavan määrän

"elefanttien kineettinen aura ei liity mihinkään universaalissa maailmassa."

(lopetus)