IRC-Galleria

arafat

arafat

Pekka Puupää

Selaa blogimerkintöjä

let me say, do not...

Generic Thunks
Microsoft® Windows NT® supports running 16-bit Windows®-based applications using a technology referred to as WOW (Windows on Win32®). Each 16-bit application is run as a thread of a 32-bit process. Microsoft® Windows® 95 and Windows® 98 also support running 16-bit Windows-based applications. They are run as 16-bit processes.

Registry
The registry is a system-defined database that applications and system components use to store and retrieve configuration data.

String Manipulation
The overview describes the string manipulation functions and explains how to use them in your Win32-based applications.

Debugging
A debugger is an application that enables a developer to observe and correct programming errors. This overview describes the debugging support provided by the Win32 API.

Interprocess Communications
The Microsoft® Win32® API provides mechanisms for facilitating communications and data sharing between applications. Collectively, the activities enabled by these mechanisms are called interprocess communications (IPC). Some forms of IPC facilitate the division of labor among several specialized processes. Other forms of IPC facilitate the division of labor among computers on a network.

Atoms
An atom table is a system-defined table that stores strings and corresponding identifiers. An application places a string in an atom table and receives a 16-bit integer, called an atom, that can be used to access the string. A string that has been placed in an atom table is called an atom name.

Clipboard
The clipboard is a set of functions and messages that enable Win32-based applications to transfer data. Because all applications have access to the clipboard, data can be easily transferred between applications or within an application.

This overview does not describe how to copy and paste linked or embedded objects. For information on these subjects, see the COM documentation.

[ suurin osa suomalaisista ei pääse lääkäriin säällisessä ajassa,. kuis' muutenkaan? ongelmasta syytetään 90-luvun lamaa (jos mietitään että silloin oli ministerinä keskustalainen ja seuraavana, joka tuurasi pääministeriä, kokoomuslainen niin voidaanko ajatella ]
[ arviolta puolet sosiaalietuuksista jätetään hakematta. nostamattomista etuuksista kertyi kunnille vuonna 2010 n.600me säästöt... verratkaa sitä vaikkapa valtion budjettiin, joka markan aikana oli lähes 470mmk ja eruso-aikana summa on jotain vajaan 60Me(€ eli miljardia euroa). tuntemassinakin ihmisinä (niin) on henkilöitä (yksilöinä), jotka edelleen muuntavat kaiken ostamansa markan arvoon ja käyttävät kertoimena lukua kuusi (6). ihan vaan ajatuksena että minulla on kaapit täynnä lehtiä - tietokonealan sellaisia - joista sai markan aikana maksaa 40-60mk kun ne punnan silloisella kurssilla maksoitvat reilun kaksi (2) puntaa (£)... minä olen omistanut joskus auton, rekisterissä olevan ja sellaiseksi katsastetun että sillä sai suorittaa ajo-opetusta, tuohon aikaan (87-8) se tarkoitti sitä että repskalla oli jarrupoljin, mikä oli mahdollista siksi että ajoneuvo oli muuten liikennekelpoinen ja siten vakuutettu...
en tiedä miten voisin itse sanoa mitään paremmin, jos olen ehkä saanut itseni lisäksi jonkun ajattelemaan että asioita voi vrerata niinkuin mm. bkt:ta lasketaan; siihen kaavaan jotenkin sisältyy asuminen ja energia ja ruoka ja sen sellainen. minä (tämä on kovin subjektiivista) olen vasta aivan hiljan (vrt. säällisesti) alkanut laskea asioita niin että minä vertaan bensan, jota ajoneuvot käyttää sekä diesel-öljyn, jota käytetään omakotitalon lämmitykseen, maitolitran ja kahvipaketin sekä tupakan hintaan. jos joskus tulen mainitsemaan bkt tai joku kansallinen tulonsaanti tai kansallinen elinkustannus tai mikä tahansa äkkiä verrattavissa oleva asia, jolla pyritään arvottamaan elämää nyt ja tänään ja tulevaisuuden lisäksi meinneisyydessä, niin oletan että on tiedossa nuo mainitut "vakiot", joilla asioita verrataan toisiinsa ts. suhteutetaan. asiat ovat kyseessä olevia asioita sillä hetkellä, ja siihen hetkeen sitoutetut hinnat noille kulutuksen, tarpeen ja käytön mittareille minulla pyörii mielessä.
tietäkää mitä oletan ]

ollli-peekkkaa heinon... kuules olli-pekka heinonen (vai kuka vittu se on ken' on käynyt nyt ylen nimissä tehtävien typeryyksien nimenkantajaksi tai aisankannattajaksi, kun tahotaan syöpäänkin immuunin jungerin-häntäheikin nimeä ja eloa ja mainetta parannella niin että se (hän(täheikki)) pääsisi maineestaan eroon, kun tahon ja halusta ja näkemykseni mukaan oikeutetusti puhutella sitä paskanaamaa ylen-tappajaksi... mutta nämä olli-pekka heinosen heitot jossain ylen aamu-tv:ssä: nyt on kyseessä mun ajatusmaailma ja mun suhteellisuudentaju ja oikeudenmukaisuuskäsitykset ja se miten miä ajattelen että pitäisi arvottaa kunnon kusipäitä, jotka aliarvioi täysin tai ei arvioi lainkaan kuulijan ajatusmaailmaa, ja toimittajat... vittu, mikä u-lammas se lehmä oli tänään ylen aamuteevessä (pvm. jos olis vaikka 9 tammikuuta 2012, ja kello siten jotain 6 (eivaan 6:30 ja 8:30 välilä) eli kuitenkin...

--
--

toimittaja - no, vittu, sillä toimittajalla kai on, sen uskaltaisin epäillä todeksi olevan
olli-pekka heinonen - vittu, miä luulen että sen hyypän päässä on kusta niin paljon että se on siksi kaljuuntunut kallonsa ja siten kehonsa korkeimmalta kohtaa

olli-pekka heinonen, vetää - sille huoletta ja niinhän sen täytyykin sitte olla että:

jos yle puheella tapahtuu muutos, että sinne tungetaan jotain paskaa kuten jääkiekkoa ja merisäätä ja vähennetään niiden tieltä niitä uusintoja, joita ihmiset, jotka eivät ehkä katso televisiota niin paljon, saattaisivat muuten kuulla, siten ehkä kiinnnostua ja kommentoidakin.

olen olli-pekka heinonen. arvaan; on vitun yksinkertaisen heleppoa sanoa: muutosta vastustetaan.
miä, kulli-pekka heinänen ryyvitän sitä niin että moisia muutoksia tehhessä aina kohataan vastarintaa.
on mahoton olla arvaamatta perusteluksi sitä että on hommana hakea nuorempaa kohdeyleisöä (saatto käyttää termiä kuulijakuntaa, mutta arvaatte että kyseessä on ns. paskanpuhuminen tai savuverho tms. tms. mitä nyt kalju poliittisen mandaatin kanssa paskaa jauhavat kusinaamat yleensä, ja sen ollessa aina tarkoittavat sanoa (niille ketkä kuuntelee muttei laske mitä tarkoittaa: niille neljälle ja niille suomenkielisten kanavien lisäksi olemassa oleville kahdelle ruotsinkieliselle, ylen rahotuksella ja toimituksella tehylle kanavalle)
no johan nyt on vittu, jos ei se vielä olisi sanonut jotain siitäkin että ylehän ei kilpaile (tai jos ei sanonut kilpailua niin tarkoitti sanoa, mutta puhu ehkä siitä että kuulijakuntaa on lavennettava (matematiikassahan käytetään lavennusta ja supistusta, ja kun (mikä on koska, kun koska voi olla ajankohtasta ja muuttua, sikäli jos miä opiskelen vähän matematiikkaa (mikä on tarkoitus, mutta ei nyt enempää) kun koitan kertoa että:

supistusta ei ole se kun lavennetaan, kuten vaikkapa (nimeomaan) mainoksissa kun myydään jotain naisille tarkotettua tuotetta, jolla on pyrkimys poistaa esim. jotain (vitun) ihokarvoja sääristä ettei näyttäisi lontoon olympialaisten aikaan ihan... jaa mutta ddr lakkasi olemasta, mutta onhan meillä amerikka, tai sitte meillä on joku vitun hiihtäjä vetämässä suolla kortsu munassa rekanrengasta, että sais sen palamaan kun on toi energiajätteen hävittäminen niin kallista puuhaa että ei taho pää kestää, jos ajattelee että on pidettävä juttu kasassa
eli on meillä nyt sitte tuote joka muodostuu vaikka kutistesukasta, sukkahousuista ja kuumaliimasta. ensin turataan sitä kuumaliimaa sille alueelle jossa on haluamatonta karvaa. puetaan sukkahousut ja äkkiä käytetään se alue pikaliimassa ja päälle vedetään kutistesukka, jota sitte joku pedofiili-marko tukankuivaimella hohottaa. sitte silmät kii, suuhun jotain mistä tulis känniin jos paljon joisi tai edes vähän enemmän, mutta sen verenmaun saa suuhun kuitenkin,oli kuukautiset eli ei ja nopia, ripeä ja just' sen kuulonen rätinä, ilman oikosulkua ja karvat katoaa.

mainiossa mainos-aforismissa todetaan että 8/10 eli kahdeksan kymmenestä käyttäjästä on tyytyväisiä. ai, vittu, kun tekisi mieli... eikun siis ai kun söpö luku ja vielä suhdeluku, mikä hienointa, mutta kun se on lavennettu... koitetaas nyt olla naisia ja miettiä että mitä se rahankäyttö on tai miltä tuntuu miehestä kun elokuvissa puhutaan (kirjoissa ei koskaan tai niitä kirjoja en ole koskaan lukenut (ja sen kyllä huomaa)) synnytyksen lähestyessä...
mitäs jos tommonen luku nimettäisi murtoluvuksi (vai onko se rationaaliluku kun se kirjotetaan 8/10 tai
8
-
10
jaetaanpa molemmat luvut pienimmällä yhteisellä tekijällä (tuossa yllähän on nyt osottaja kasi (8) ja nimittäjä kymppi (10). ei tarvi olla kovin nokkela tai saa olla aika saatanan kaukana kouluajoista (kun se on aikaa), jos ei äkkiä äkänny että kahdella jos jakaa molemmat niin suhtelle ei tapahdu mitään. katsotaanpa:

4/5 tai

4
-
5

näyttää muuten vittumaisen huonolta! mitäs jos kerrotaisiin se kahdella (2) eikä jaettaisi, siis se alkuperäinen 8/10
16/20, siinä on eroa jo neljä numeroa, edellisessä oli 1, mikä oli tosi huono ja sitä ennen oli 2, mikä on jotenkin nätti, toi 16/20 on muuten mitä parhain, mutta kun siinä on semmonen vittumaisen huono homma että mainokset maksaa rahaa ja se mitataan sekunneissa, ja noi laskusuoritukset on oltava sellasia että niitä ei suoriteta

eiköhän lähetä ostamaan jotain, missä käyttäjät on kohtalaisen tyytyväisiä. otetaan vielä toi olli-pekka heinosen ohje mukaan, että ylen vähillä kanavilla, joista 4 on suomalaisia (kieli) ja 2 ruotsalaisia (kieli ja siis radiossa molemmat vai mitenkäs se menikään... no olli-pekka heinonen vähän vetää noita eli selvennetääs vähän:

puolet kanavista (radiossa) on suomalaisia koska 2/4 on yhtä suuri kuin 1/2, ja suomessa on siis toi hyvä suhdeluku sille miten paljon radiota kuunnellaan, ketkä sitä kuuntelee ja venäläiset saa kuunnella mondolta somaliaa

)
[ vaikka musiikin vuoksi - single cell orchestra - transmit liberation http://www.youtube.com/watch?v=KzutrE85HZw (edit: not lost in transmission remix) --- pisti silmään tai tarttu mieleen niin että tätä ettiessä siinä youtuben listalla, vieressä kun sanottiin jostain kappaleesta knockout drops-remix tms. knockout-drops, että englannin (jossain slangissa) tyrmäystipat on roofers :eja. en jaksa pengata sanakirjoja tai mitään muutakaan kun toi on mun päässä niin varma. ja siitä voitte päätellä että toi mixin tekijä tai kuka sen knockoutin onkaan siihe pannu ja dropannu, joko ajattelee jotain ihan muuta tai ei puhu sellaista englantia että tietäisi mikä on oikea sana, jos se tarkottaa sitä eikä mitä sanoo. noin helposti ne menee hujahaja ja koita sitte siinä sanoa mitä ajattelet... noh. jonain päivänä minä teen yyoutuebeen tilin eli accountin (tai loginin vai miksi niitä nykyään sanotaan) ja uppaan tai droppaan tai tungen tai ahan tai tarjoan sinne ton lost in transmission remixin, jollei käy niin hienosti, kuten tähään asti on aina käynyt, että toivomusta esittäessä voin kuukauden (parin pv. käytännössä) luottaa siihen että voin antaa linkin, joka soi ja se soi ja se soi (toi on vielä joku kauhiasti kaistaa vievä tunnelivisiovideo, mutta ei passa valittaa, jos voi näin ja noin hienon kappaleen kuitenkin laittaa esille ja kuultavaksi vaikka muut ei siitä tykkäisikään, kuten se on ja vähät mä siitä tai miten se nyt meni se matti kassilan krishna-...hmm---puuhastelu... no, olen miäkin sen lukenut, englanniksi. samallaviistii tehty kun kassila kai suomentanut, kuten kuntelin aamuteevestä tossa pari-mutama kuukausi sitte eli sanskriitiksi ensin ja sitte käännös ja sitte vielä tulkinta... ite luin englanniksi käännöksen ja tulkinnan ja sen sanskriitin osuuven sille vilkuilin ohi että sitä nyt ei sillä kertaa tullu opeteltua. enkä miä noita-kirjoja tai muitakaan oppeja siksi lue että niitä pitäisi ymmärtää tai osata, kunhan nyt van olen lukenu semmosia mistä on eniten käännöksiä tehty ja valitettavasti ne on aika usein uskontoa, kun muitakin kieliä olisi, kuten BIGBrother-Sebastia, bb-sebu, neitsyt-sebu, hyi-kakka-suuhun-sebastian, ooteko-koskaa-maistanu tai pissaa sitte, hyi kun maistuis musta pahalta vaikka aina ei haju ole sama kun maku, ja ulkonäkö vielä harvemmin, mutta jos sen 500k hajua mustaa niin kai se kakka haisee sille kun päässä oleva pissakin, joka on kyllä syytä juoda. kroonisessa tulehdustilassa virtsan mukana poisutuisi niin paljon valkosoluja, että on turvallisempaa filttereille (maksa ja munuaiset ja mitä perhanoita niitä onkaa) kuin syyvä lääkkeitä... ai kun tulikin taas puhe siitä mitä puuttuu, ja jatkossa enemmän. JA miä en voi valittaa (miksi on niin että esim. antibiootit on hyvä, tai ei ne enää niin hyvä ole. ennen oli präjttävä ilman tietokonetta ja afrikassa joku kuolee nälkään joka kerta kun miä jätän leivän ostamatta. kaikki on suhteellista. tiede kasvattaa tiedon määrää ja lääketiede varmaan myös menee niin eteenpäin? voiko olla totta että meillä kaikilla on kemikaalit kuunnossa syntymähetkellä? jos ei niin miksi... jne. jne. jne. vituttaa kun kipu on mitattu ja sitä ei uskota... vittu, myöhäis anntilaisen ajan aikaiset neurologit... tilkka on pantu kiinne, revi siitä tehoa todisteeluusi armejan lääkäreitä kohtaan. lääkärit (neurologi), joka kuitnkin teetätti tutkimukset kolmella yksityisellä sairaalalla. nykyajan peeloja kun ei saa uskomaan että armeija voi olla hyvä työpaikka tai paikka, jossa voi päästä sellaisiin tutkimuksiin, mihin ei muuten pääse rahallakaan (
>pet
You pet.
>':P
]

(koitin miä toho sitä toistakin aksenttia (') vai mitä ne on, akuutti ja latentti, varmaankin, jos logiikalla asiaa työstäisin, vaan siitä tuli jotenkin kummasti ruotsalainen-o eli niinkus aalla olis kuumetta, kas näin [backspace]n vierestä toi missä on hipsuja (yksöishipsuja) ja sitte perään o niin tuleekin å, ei oikein se mitä tavottelin. tahoin että... öööh. kahdella merkillä ilmaistaan oo, kuten pitkä oo tai korkealentoista vaan koska pääni on niin korkealla... noh. ei jaksa syventyä enempää johonkin pikkukirjaimeen, on muutenkin semmosta paskaa yleensä kaikki mun sen solkotus että olkooh ny ja palataa siihe mitä en vielä alottanutkaan... nohnih... katos tää on semmonen lisäsysäys, jonka tein pieniä, turhia tai liikaa epäselventäviä typoja korjatakseni ja laittaakseni pari linkkiä ja niin aika vierähti ja vierhäti aika niin. hän sanoo päivää. mä sanon jaa)

[ tuon järettömän hienon ja nokkelan otsikon alle olin ajatellut pikkasen cut'n'pastea, mutta laitanpa vaan linkin... (älä nyt ekana tätä paina kuitenkaan)

http://www.moserware.com/2008/01/finally-understanding-com-after.html

siinä puuhaillaan ohjelmoinnin kanssa, jotain microsoftin juttuja, millä ohjelmat juttelee keskenään. toi on semmonen minkä jotenkin aina muistan jostain rosarch-testistä kun siinä ne musteläikät oli neekereitä, naamat vastakkain. väristä päättelin että voi olla rotu ja punaset läntit näytti siltä kuin siinä olisi huulet auenneita suita korostamassa ja varmaan joku valkiaksi jäänyt kohta, mistä tuli mileen silmät, kampaus kai rasta: mun mielestä ne jutteli, sitte piti pikkasen selittää että mitä juttelu on kun parhain arvosteleva taulukko-setä-nainen androgyyni-tai-metro, mikä lie... vähän tohon tapaan. juttelu...

juttelu ei ole turhaa puhetta (kuten valitettavan harva oli alkanut arvella), muttei myöskään kinastelua (mikä oli erikseen selitettävä), vaikka naamat olikin vastakkain; nehän melkein suuteli (identtiset kaksoset, jos pilkkua viilaa. vai...), ois' voineet, kuitenkin.

miä juttelen paljon, mutta vähän ihmisten kassa (paitsi sisäinen dialogi, joka on niin nopeata että sitä en ehdi ilmaista ja jos niin ja niin olisin - jos - jo liiaan rohkea muidenkin kuin itseini mielissä, vaikka aivosilta onkin vielä kliinisesti kii) oho! kuitenkin, dialogilla kyllä tarkoitan duo?alogia, mutta koska se aiheuttaisi turhaa googlausta, käytän näitä sanoja nyt noin ja täll'viisii.

tuossa, mikä sanotaan tässä, meni sulut sekasin. onneksi tämä teksti ei ole ohjelma tai ainakaan ei ohjaa mitään kanavaa, sellaista missä kulkee laiva, vene lautta puita tai muuta vastaava tai olisi ollut tarkoitus kulkea]

soitetaan jotain rikos records ja beginners guide to rikos (tarkistuksen jälkeen huomasin että olikin joku va (various artists, kai?) ja ajo100, siinä on vladislav delayta, jota pitääkin kaivaa, mutta ensin kuuntelen vielä single cell orchestaran lost in transmission, jotenkin sillee kivasti pätkii, joskus koittanut sitä kaivella ja saanutkin aikaseksi hakutuloksen tuolta juu, mistä se musiikki sitte kuuluukin, mutta siinä ei hypi neula vinyylirainalla kuten tässä... nää on näitä ja se niitä... ]

tulikin niin paljon huuhaata ja muuta sellaista mikä on ollut ikäänkuin tulppana ilmasulle, että hieman epäilen että kannattaa tehdä suomennosta (minun englannillani) jostain www sivusta, jolla käsitellään ole/com-tai-jotain-sen-sellaista...

on mielessä se toinen ikuisuusprojekti (eli batmudclient), jonka luulen että on pikkasen helpompi kuin joku RatLIB, mikä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, mutta kun on tehtävä molemmat ja sitten vielä niin että irc-client on siinä soosissa ja pitäs jotenkin ajatella kaiken tapahtuvaksi niin että peer-to-peer verkkoa ylläpidetään, jakamatta karttoja tai salaisuuksia (tekstipelin salaisuuksia) eli eli mitään unicodea tai uml-kirjaimistoja en kyllä ajattele ite tekeväni, mutta kaikenlainen pluginin-pusaus pitää tehdä mahottoman helpoksi ts. niin että ei ole ihan pakko osata ohjelmoida (googlatkaas semmosta peliä kun omega, sitä koittaa jossain dosboxissa tms. ohjelminti voi olla hauskaa kun huomaa sen helpoksi. ja koska windows tekee sen vaikeaksi vaikka mircrosoft tekee parhaansa on minun nyt kuitenkin hieman syvennyttävä joihinkin windows-järjestelmän sisällä käytäviin prosessien väliseen tiedonsiirtoon... ei se mikään välttämättömyys ole, saati pakko, mutta kun miä en, kertakaikkiaan, aio sijottaa vielä uuteen rautaan (lähinnä prosessori ja näytönohjain (intelliä molemmat, fujitsusiemenssissä), joka pelaa kutenkin noin olemalla OpenGL 1.1 yhteensopiva (vai oliko peräti 1.2, mutta kuitenkin...)

hommat, nähkääs, kaikki hommat mitä ihmiset tekee, perustuu sille että yritetään käsittää jotain niin että saa muut, toisen tai toisia, ne ketkä kuulee huhut (parhaassa tapauksessa, viesti kantaa niin ja on myös salattua ja pakattua) ja toimintana, joka on seurausta, tapahtuu kommunikointia... ihmisen vaan pitää koittaa joko ilmasta tai ymmärtää, mutta kun miä tahon molemmetta ja tuohon hintaan ja sillä hetkellä.

hyvin yksinkertaista. tiedättehän te minut...

ja takasin sinne mistä en tajunnut mitään ja täällä sen jotenkin kai sanoinkin. huomenna hän tulee, ajatteli mittarimato lumihiutaleesta, kun jääty paskastaan lätäkköön (meinasin sanoa paska lätäkköön, vaan siinä olis tullu kauhia epäselvyys että onko se typo vai joku nokkeluus: ajattelin että olkoon molemmat, ja vielä se mitä en ymmärtänyt)

[ elen tuli - viimeyönä eli tänään avaruusseikkailu 2001 turners classic movies -kannelilta (ei kannel, se sms-gw) ja ihan sattumalta (vai olisko se sitä muodostavaa kausaatiota, kun varpunen oppii repimään folion maitopullosta, hollannissa, jossa toisen maailmansodan aikana ei maitoa jaettu oville ja sotatila kesti niin kauan että siinä ehti sukupolvia kuolla niin että ei voinut enää oppimalla muistaa tai keksiä... linnuista joskus toiste enemmän ja kummallisemmin... siihen avaruusseikkailuun siis -- [ The KLF - 3:AM Eternal (Blue Danube Orbital Mix from KLF005R) - http://www.youtube.com/watch?v=2bMJZlEnskQ ] -- kuuntelin lopputekstejä just edeltäneeseen sikiön kuvaan päättyvää, kubrikin valitsemaa rahisevaa versiota tuosta, ja tarjoilen sen täällä näin ja noin, kuuntelee jos huvittaa tai - kuten ajattelen ja toivon - kuuntelee vaan ja kommunikoi ]

ah-com-ole-gaunis-ku-kuvatusta-ija-omaa-guuglah-ja-nara-saabv, sano figaro tintissä, kun sitä vähän internetissä ihmeteltiin...
[ lähti niin käsistä ja sen kyllä huomaa. tarkoitus kuitenkin oli vain kirjoitta pätkiä kirjasta, samalla kun ajattelen kuinka saisin kaatumisesta naurunaiheen ja osaisin sen mukaisest kuvilla, sanoin siis tai kirjaimin, no on oita ja tässä vielä se linkki paul mcartney the fire man - fluid (joku outo remix, mutta tämän kun soittaa alkuperäsen (tai levyllä olevan) kanssa yhdessä niin on voimaa. olisi kiva kun kehtais vetää pitkästä aikaa jonkun musiikkia naapureille -session, mutta kun miä olen vähä liikaa alkanut miettiä että mikä on jotenkin sovinnaista tai mitä toi sana edes tarkottaa kun en ole koskaan tarkastanut, on vain asiayhteys viitteenä niin tiedä kuinka kauhian väärä käsitys minulla olisi taas siitä mistä kirjoitan... se linkki siihe palomieheen ja nesteeseen. ainijoo. ti ei sitte oli mikään piiloviesti.. (siinä alkuperäsessä on jotain pornoleffasta (vertauskuva) otettu läähätystä, kun se jollain betlesilla varmaan on joku outo henkilö, joka liittyy johonkin tarinaan... noniin, mutta siirrän nyt täältä studiolta sinne galleriaan ja laitetaan se linkki soimaan, soimaan... joskus, kakarana ollessa, loppu klo 24 radiosta ohjema niin soitettiin maammelaulu.... fluid : http://www.youtube.com/watch?v=ofbh1ZzzVms - the fireman - fluid (some odd mix from youtube... muisque (u is my kind of d'z'b)


(luetan pari kertaa uudestaan ja kiinnietään huoimota ja ajatuksia niihin kohtiin missä on numeroita tai niistä puhe. (vahingossa huomasin ton tapahtuneeksi (minua on aina sanottu liian rehelliseksi:( ja ajattelin että toi oli aika tuttua, olenhan aina siis aina silloin kun sillointällöin olen aina samalla sanonut, ehkä kahdesta-muutamaan kertaan, ja kertomallahan luvuista saadaan vaikka kuinka suuria - nehän on ja toimii kuin juorutkin... noh ja nih. ja sitte luetaan kun kerran näin nätisti pyysin ja ruinasin. kiitos kans' ja saa lainata, tuskin tossa mitään kopiointioikeuksia rikotaan ja vaikka miten haluaisittekin tulkita niin taroitus on vain tuottaa jonkinlaista iloa tai muuta kummaa tunnetta, myötäpeää tai sen sellaista, tuossa rinnankorkeudella tai alavatsassa (kun on oikein kova ja iso kakka tulossa, ulkomaanreissun jälkeen (syöny pelkkkää näkkäri viikon (eli 7 pivää, vähä kummia noikin ja sitä arvonimeä tässä on kai jotenkin alettava lunataa. pitää sanoa että pitäisi olla sitaattia, ettei tulkita niin että minä olisin sellainen kuin tekstissä esitettään, mutta kun se lehti on apteekissa... olen miä sielät luvalla lehtiä lanannut ja joskus kahvirahaa vastaan saanu valokopioita joistan kohtaa (kauneus ja terveys on parempi pornolehti kun kalle) (äärh. ägpsiä. miun isää sanotaan kalleksi... miten se nyt tähän tulee, ihan kun joku kuningas... noh... se missä kunnossa naamani on johtuu yksinomaan siitä että nukuin isin sängyssä, mutta televisioon minä kompastuin ja pappa ei tiedä tuota vieläkään... miä uhhuuh. lääkäristä tulin ja minun on nyt vaan niin karmia tunne kun ajatellaan kuitenkin että alkoholia tai lääkkeitä on tai ei ole enää, kumpakaan, ja se ei ole totta. minä olin nukkumassa väärässä huoneessa ja tänne on ilmestynyt uusi televisio... hyvin vaikeata selittää mutta se satu siitä muksusta mikä käy syömää karhujen puuroa niin lisätään siihen vaikka roman polanskin the tennantista vähän tunnelmia ja toinen vähä vaikka nashia ja loput pässiä niin johan siinä on... etin vileä yhden leffan tähän imdpstä se joku saymore hoffman... pankissa töissä ja peliriippuvainen ja kaikista vitun maailman peleistä ruletti ja miä olen ollu siinä ja sitä pelannut... noh, tuomion jälkee tuumataan, tai tuumaa itse... sille ovelasti, kannattaa kattoa, että sellaiseen elämään on tyydyttävä mikä vastaa huippuhetkinä entisestä korkeintaan 40%... 10 vuotta on mulla humahtanut jollani 7.5% (muistattehan että seitsämästä olen sanonut että töissä opetetttiin, siis kauan sitten kartonkitehtaan katolla makasi aasiaan... välillä elämässä tulee sellasia vaiheita että tuntuu kuin maksaisi kovaa hintaa siitä elämästä, joka on haavena ja tähtäimessä taas, olenhan vasta puoivälissä elämääni :P

sitaatti pukkaa ja sitä sotkiessaLauantai 31.12.2011 02:33

[ IHan Pakko laittaa tähän The Fireman kun löysin, kaverilla käydessä, ihan mielettömän hienon miksin Fluidista, ja se soi tuolla toiselssa koneessa alkuperäsenä ja tuli heti että heti soimaa heti http://www.youtube.com/watch?v=ofbh1ZzzVms - The Fireman - Fluid (Very Rare). (vähä kakofoniaa ja d'zb' ja vähä itämista ja vähä sitä alkuperästäkin *nam sanoo mun tasapainoelin korville* ]

on myönnettävä hieman työlääksi hommaksi, mutta ajatellessa että elämässäni on vasta puolivälissä muistan että mikään ei ole mahdotonta. tunnen huojennusta, se on aistimus, niitä on siis enemmän kuin viisi, mistä pääsenkin aristoteleeseen:

[ pukkaa sitaattia; helpompi itelle niin kun joku on jo sanonut ajatellun ja siitä on kirjoitettuna jonkinlaista tulkintaakin... ]

"Aristoteles

Aristoteles syntyi vuonna 384 eKr. Stageirassa. noin 55km itään nykyisestä Thessalonikiasta. Hänen isänsä (tarkoittanee yhtä, nuo hemmetin sijamuodot kun ei ole hanskssa niin sitä tulee takertuneeksi kaikenlaiseen epäoleelliseen, myös silloin kun tietää sen turhaksi) oli makedonian kuninga amyntasin hovilääkäri, ja Aristoteleelle annettiin aikakaudelle tyypillinen aristokraattinen kasvatus, joka huipentui 17-vuotiaana Ateenan-matkaan opiskelemaan Platonin johdolla.
Hän viipyi siellä kaksikymmentä vuotta (jahasjahas, kuinka olenkaan puhunut luvuist ja lukusanoista?) ja lähtivasta kun Speusippos, Platonin seuraaja, suuntasi akateemiseen suuntaan, jota Aristoteles (joka ei missään (kuinka olenkaan puhunut hydrasta) mielessä (niitä tosiaan on, ei niin että voi olla) ollut matemaatikko) piti vastenmielisenä. Vietettyään Kymmenkunta vuotta Pohjois-Kreikassa (joista seitsämän tulevan Aleksanteri Suuren kotiopettajan) hän palasi Ateenaan vuonna 335 eKr. j perusti oman oppilaitoksensa, Lykeionin, joka säilyi tutkimuksen ja opetuksen keskuksena, kunnes Rooman keisari Justinianus lakkautti sen 860 vuotta myöhemmin.

Aristoteles seuraajineen uskoi, että ihmisen uteliaisuus on rajaon ja että mikään aihe ei ollut sellainen, ettei sitä kannattanut tutkia systemaattisesti. Aristoteles itse jätti jälkeensä tutkielmia kasivtieteestä, etiikasta, hisoriasta, kirjallisuudesta, logiikasta, metafysiikasta, meteorologiasta, puhetaidosta, fysikaalisesta maailmasta, valtiotieteestä, uskonnosta j eläintieteestä. Aikaisemmista kreikkalaisista filosofeista poiketen, Platon mukaan lukien, hän luotti vähemmän keskusteluun ja älyllisen inspiraation välähdyksiin kuin tutimukseen ja induktiiviseen logiikkaan. (tässäpä päästään ristiriidan selkeään esiintymään) Jokainen tutkimus alkoi olemassa olevan todistusaineiston - sekä fyysisen (hanke, jonka laajuutta rajoitti vain tieteellisten laitteiden puute) että kirjallisen - perusteellisella keräämisellä. Sen jälkeen aineisto järjestettiin systemaattisesti logiikan periaateiden mukaisesti, ja vasta kun tämä työ oli saatettu loppuun, saattoi tutkija ehdottaa omiateorioitaan ja johtopäätöksiään.
Samaa menetelmää sovellettiin kaikkiin tutkimuskohteisiin, olivatpa ne fysikaalisia olioita (kuten kiviä tai eläimiä), ihmisen luomuksia (kuten näytelmiä tai hallintojäjrestelmiä) tai abstraktioita (kuten hyve tai oikeudenmukaisuus).

Aristoteleen johtopäätösten ei ollut koskaan tarkoitus olla perskriptiivisiä. Ne olivat paremminkin kaiken senaistisen todistusaineiston yhteenveto siitä tehtyine johtopäätöksineen. Hänen näkemyksensä mukaan uutta aineistoa ja uusia todisteita ilmestyi(?) jatkuvasti, ja teorioita täytyi muokata tämän huomioimiseksi. Häen säilyneet - noin neljännes kaikista hänen tekemikseen väitetyistä - eivät ole niinkään viimeisteltyjä tutkielmia kuin väliaikaisia raportteja, usein muistiinpanojen muodossa sisältäen aineistoa ja lisäyksiä useiden vuosien ajalta. Hän voi näyttää epäjohdonmukaiselta ja ristiriitaiselta, ja jos hän itse olisi muokannut töitään julkaistaviksi, niin hän olisi varmasti ottanut tämän ongelman huomioon (mikä muistiinpanoja tehdessä on jäänyt minulta kyllä huomiotta). Runousopissa esimerkiksi yhistetään käytännän asioiden yksityiskohtaista kuvailua ja analyysia (kuten pitkähkö (pikähkö vaan; ei ole aika pitkä, niinku voitte arvata, niin se voi olla melkonen tovi, jos minun ajanlaskussa saa hommat tapahtua, mutta siinä kyllä sitte saa aikaseksi enemmän ja tekee mieli lissää... noh, kaikki ei usko näihin mun uskonkikkoihin, mutta olenpahan kertonut.... noniin aika) luonnehdinta eräästä antiikin tragedian tyypillisestä, mutta tuskin pääasiallisesta komponentista, tunnistamistapahtumasta: ks. "Anagnorisis ja peripeteia", s. 43) suorasukaisiin väitteisiin vaikeasti vääriteltävistä asioista (kuten puolikas lause, jossa hahmotellaan tragedian tehtävää: "synnyttämällä sääliä ja pelkoa se saa aikaan näiden tunnetilojen puhdistumisen").

Runousoppi

370-luvulla eKr. kirjoitetun Valtion kymmenennessä kirjassa Platon aloitti hyökkäyksen taiteita kohtaan ironisemmin, ilkeämielisemmin ja ärsyttävämmin - saattaisitte sanoa G. B. Shaw'n tyyliin - kuin missään muualla säilyneissä teoksissaan. Hän näyttää hlunneen mieluumminkin kiusoitella taideyhteisöä kuin esittää vakavia filosofisia huomioita (vaikka tämä ei ole koskaan estänyt filosofeja ottamasta häntä vakavasti). Taitelija, hän sanoi, on "kuninkaasta ja totuudesta lukien vasta kolmantena", koska esimerkiksi siin, missä Jumala tekee "todellisen sängyn" ja puuseppä tekee "yksittäisen sängyn", taiteilija tekee ainoastaan sängyn jäljitelmän (Platonin voi hyvin perustellusti ja siksi karkeati sanoen ajatelleen että kaikki esineet (keksinnöt) tulevaat keksintöjen maailmasta, sitä voi verrata vaikkapa Aristoteleen "uuteen aineistoon ja uusiin todisteisiin, jota ilmestyy jatkuvasti"). Saatamma ihailla Homerosta ja nauttia, kun hän kuvailee vaikkapa sotajoukkojen johtamista tai lääkintätaitoja, mutta tuskin kääntyisimme hänen puoleensa, jotta hän ottaisi johdon todellisessa taistelussa tai parantaisi todellisen taudin. Taiteiljat ja erityisesti näytelmäkirjailijat esittävät mieluummin "vääristyneitä" hahmoja kuin "todellisia": esimerkiksi antaessaan ihmisten ilmaista vapaasti sellaisia tunteita, joita tavallisessa elämässä pidättelemme. Filosofian ja taiteen välinen riita aiheutuu siitä, että filosofia määrittelee, kun taas taide - "tuo louskuttava isäntäänsä räkyttävä rakki" - ainoastaan kuvailee.
Platon päättää huomautksensa kehottamalla kaikkia, jotka rakastavat taiteita, puolustamaan niitä osoittamalla, että niistä on mielihyvän lisäksi jonkinlaista hyötyä inhimilliselle elämälle ja yhteiskunnalle. Jos tätä ei voi tehdä, kiellettäköön taiteet ihanneyhteiskunnasta. Tämä haaste otetaan osittain vastaan Aristoteleen Runousopissa. Kolmisenkymmentä vuotta Platonin hyökkäyksen jälkeen julkaistussa kirjassa käsitellään musiikkia, tanssia ja kuvataiteita sekä kirjallisuutta. Tallella on 26 lyhyttä jaksoa, noin puolet kaikista. Ne käsittelevät tragediaa ja epiikkaa (jotka Aristoteleen aikaan olivat pääasialliset kaunokirjallisuuden muodot). Komediaa tekstissä luvataan käsitellä, mutta se osuus puuttuu.

Vaikka Runousoppi onkin yksi Aristoteleen vähäpätöisimmistä teoksista, niin on se maineensa ja vaikutuksensa myötä ylittänyt tämän aseman myhempinä vuosisatoina... Aristoteleen havainnot, niiden virheelliset tulkinnat tai reaktiot näihin näkemyksiin vaikuttivat "vakavaa" länsimaista draamaa koskevaan keskusteluun ja käytäntöön yli kahden vuosituhannen ajan."

kutakuinkin noin kirjoitti englanninkielisen alkuteoksen, "Arisotele; Aristotele's poetics" suomenkielisen laitoksen toimituskunta (Mikko Salmela, Olli Loukola, Anne-Maria latikka sekä Iiro Kuuranne) Kenneth McLeish'in näkemyksestä, mitä alle sataan sivuun on Aristoteleestä tähdellistä tietää tai ainakin tietää, mistä tieto löytyy (Aristoteles Aristoteleen runousoppi, ISBN 951-1-16185-7-8, Otavan Kirjapaino Oy Keuruu 200, 2. painos (alkup. (c) Kenneth McLeish 1998, Lennart Sane Agency AB avulla julkistuna)

kivaa kun voi lukea omia ajatuksiaan, eikä tarvi ajatella mitään. tää perhanan naputtelu vaan tuntuu niin turhalta kun ovisi tehdä koodikoodia (ohelmida koodata) tai kuten nyt aion tehdä. panen tämän galleriaan ja painun battiin kurittamaan smurffeja ,)
see yah!

(tosiasiassa minun piti kertoa kuinka miä onnistuin neljän päivän aikana saamaan kaikki nivelet, poskipään, otsan ja murtuneen nenän, juostuani lääkäreillä (selvinpäin), kuten aina, mutta kerron sen kun olen vähän jäsennellyt itelleni tai "eritellyt mielissään", kuten Gösta sanoo (tai Leevi and the Leaving, pannaan nyt kiitos ja kunnia kaikille kun ne kaikki kai sitä teki, jotenkin)
*häppyhäppyjoijoi* mutta vasta kaaduttuani, vielä en kadu ja pari kertaa vastasin puhelimeen niin että niissäkin on selittämisen paikkaa ja aihetta, minulle. on ne jotenkin pantava julki että tietää hävetä ja punastella...

mut, jeh. muuten ihan jees. se on vaan tota mun osaamisen käsittämätöntä tapahtumaa kun kaikki vaan tapahtuu, kuten keksinnöt otetaan jostain kun sille on tarve tai uusia todisteita ilmenee kun meinaa vanhat loppua vaikka itse vaan lukee niitä ja kommentoi... á la aristotele et al L:P

sitaatti pukkaa ja sitä sotkiessaLauantai 31.12.2011 02:31

[ IHan Pakko laittaa tähän The Fireman kun löysin, kaverilla käydessä, ihan mielettömän hienon miksin Fluidista, ja se soi tuolla toiselssa koneessa alkuperäsenä ja tuli heti että heti soimaa heti http://www.youtube.com/watch?v=ofbh1ZzzVms - The Fireman - Fluid (Very Rare). (vähä kakofoniaa ja d'zb' ja vähä itämista ja vähä sitä alkuperästäkin *nam sanoo mun tasapainoelin korville* ]

on myönnettävä hieman työlääksi hommaksi, mutta ajatellessa että elämässäni on vasta puolivälissä muistan että mikään ei ole mahdotonta. tunnen huojennusta, se on aistimus, niitä on siis enemmän kuin viisi, mistä pääsenkin aristoteleeseen:

[ pukkaa sitaattia; helpompi itelle niin kun joku on jo sanonut ajatellun ja siitä on kirjoitettuna jonkinlaista tulkintaakin... ]

"Aristoteles

Aristoteles syntyi vuonna 384 eKr. Stageirassa. noin 55km itään nykyisestä Thessalonikiasta. Hänen isänsä (tarkoittanee yhtä, nuo hemmetin sijamuodot kun ei ole hanskssa niin sitä tulee takertuneeksi kaikenlaiseen epäoleelliseen, myös silloin kun tietää sen turhaksi) oli makedonian kuninga amyntasin hovilääkäri, ja Aristoteleelle annettiin aikakaudelle tyypillinen aristokraattinen kasvatus, joka huipentui 17-vuotiaana Ateenan-matkaan opiskelemaan Platonin johdolla.
Hän viipyi siellä kaksikymmentä vuotta (jahasjahas, kuinka olenkaan puhunut luvuist ja lukusanoista?) ja lähtivasta kun Speusippos, Platonin seuraaja, suuntasi akateemiseen suuntaan, jota Aristoteles (joka ei missään (kuinka olenkaan puhunut hydrasta) mielessä (niitä tosiaan on, ei niin että voi olla) ollut matemaatikko) piti vastenmielisenä. Vietettyään Kymmenkunta vuotta Pohjois-Kreikassa (joista seitsämän tulevan Aleksanteri Suuren kotiopettajan) hän palasi Ateenaan vuonna 335 eKr. j perusti oman oppilaitoksensa, Lykeionin, joka säilyi tutkimuksen ja opetuksen keskuksena, kunnes Rooman keisari Justinianus lakkautti sen 860 vuotta myöhemmin.

Aristoteles seuraajineen uskoi, että ihmisen uteliaisuus on rajaon ja että mikään aihe ei ollut sellainen, ettei sitä kannattanut tutkia systemaattisesti. Aristoteles itse jätti jälkeensä tutkielmia kasivtieteestä, etiikasta, hisoriasta, kirjallisuudesta, logiikasta, metafysiikasta, meteorologiasta, puhetaidosta, fysikaalisesta maailmasta, valtiotieteestä, uskonnosta j eläintieteestä. Aikaisemmista kreikkalaisista filosofeista poiketen, Platon mukaan lukien, hän luotti vähemmän keskusteluun ja älyllisen inspiraation välähdyksiin kuin tutimukseen ja induktiiviseen logiikkaan. (tässäpä päästään ristiriidan selkeään esiintymään) Jokainen tutkimus alkoi olemassa olevan todistusaineiston - sekä fyysisen (hanke, jonka laajuutta rajoitti vain tieteellisten laitteiden puute) että kirjallisen - perusteellisella keräämisellä. Sen jälkeen aineisto järjestettiin systemaattisesti logiikan periaateiden mukaisesti, ja vasta kun tämä työ oli saatettu loppuun, saattoi tutkija ehdottaa omiateorioitaan ja johtopäätöksiään.
Samaa menetelmää sovellettiin kaikkiin tutkimuskohteisiin, olivatpa ne fysikaalisia olioita (kuten kiviä tai eläimiä), ihmisen luomuksia (kuten näytelmiä tai hallintojäjrestelmiä) tai abstraktioita (kuten hyve tai oikeudenmukaisuus).

Aristoteleen johtopäätösten ei ollut koskaan tarkoitus olla perskriptiivisiä. Ne olivat paremminkin kaiken senaistisen todistusaineiston yhteenveto siitä tehtyine johtopäätöksineen. Hänen näkemyksensä mukaan uutta aineistoa ja uusia todisteita ilmestyi(?) jatkuvasti, ja teorioita täytyi muokata tämän huomioimiseksi. Häen säilyneet - noin neljännes kaikista hänen tekemikseen väitetyistä - eivät ole niinkään viimeisteltyjä tutkielmia kuin väliaikaisia raportteja, usein muistiinpanojen muodossa sisältäen aineistoa ja lisäyksiä useiden vuosien ajalta. Hän voi näyttää epäjohdonmukaiselta ja ristiriitaiselta, ja jos hän itse olisi muokannut töitään julkaistaviksi, niin hän olisi varmasti ottanut tämän ongelman huomioon (mikä muistiinpanoja tehdessä on jäänyt minulta kyllä huomiotta). Runousopissa esimerkiksi yhistetään käytännän asioiden yksityiskohtaista kuvailua ja analyysia (kuten pitkähkö luonnehdinta eräästä antiikin tragedian tyypillisestä, mutta tuskin pääasiallisesta komponentista, tunnistamistapahtumasta: ks. "Anagnorisis ja peripeteia", s. 43) suorasukaisiin väitteisiin vaikeasti vääriteltävistä asioista (kuten puolikas lause, jossa hahmotellaan tragedian tehtävää: "synnyttämällä sääliä ja pelkoa se saa aikaan näiden tunnetilojen puhdistumisen").

Runousoppi

370-luvulla eKr. kirjoitetun Valtion kymmenennessä kirjassa Platon aloitti hyökkäyksen taiteita kohtaan ironisemmin, ilkeämielisemmin ja ärsyttävämmin - saattaisitte sanoa G. B. Shaw'n tyyliin - kuin missään muualla säilyneissä teoksissaan. Hän näyttää hlunneen mieluumminkin kiusoitella taideyhteisöä kuin esittää vakavia filosofisia huomioita (vaikka tämä ei ole koskaan estänyt filosofeja ottamasta häntä vakavasti). Taitelija, hän sanoi, on "kuninkaasta ja totuudesta lukien vasta kolmantena", koska esimerkiksi siin, missä Jumala tekee "todellisen sängyn" ja puuseppä tekee "yksittäisen sängyn", taiteilija tekee ainoastaan sängyn jäljitelmän (Platonin voi hyvin perustellusti ja siksi karkeati sanoen ajatelleen että kaikki esineet (keksinnöt) tulevaat keksintöjen maailmasta, sitä voi verrata vaikkapa Aristoteleen "uuteen aineistoon ja uusiin todisteisiin, jota ilmestyy jatkuvasti"). Saatamma ihailla Homerosta ja nauttia, kun hän kuvailee vaikkapa sotajoukkojen johtamista tai lääkintätaitoja, mutta tuskin kääntyisimme hänen puoleensa, jotta hän ottaisi johdon todellisessa taistelussa tai parantaisi todellisen taudin. Taiteiljat ja erityisesti näytelmäkirjailijat esittävät mieluummin "vääristyneitä" hahmoja kuin "todellisia": esimerkiksi antaessaan ihmisten ilmaista vapaasti sellaisia tunteita, joita tavallisessa elämässä pidättelemme. Filosofian ja taiteen välinen riita aiheutuu siitä, että filosofia määrittelee, kun taas taide - "tuo louskuttava isäntäänsä räkyttävä rakki" - ainoastaan kuvailee.
Platon päättää huomautksensa kehottamalla kaikkia, jotka rakastavat taiteita, puolustamaan niitä osoittamalla, että niistä on mielihyvän lisäksi jonkinlaista hyötyä inhimilliselle elämälle ja yhteiskunnalle. Jos tätä ei voi tehdä, kiellettäköön taiteet ihanneyhteiskunnasta. Tämä haaste otetaan osittain vastaan Aristoteleen Runousopissa. Kolmisenkymmentä vuotta Platonin hyökkäyksen jälkeen julkaistussa kirjassa käsitellään musiikkia, tanssia ja kuvataiteita sekä kirjallisuutta. Tallella on 26 lyhyttä jaksoa, noin puolet kaikista. Ne käsittelevät tragediaa ja epiikkaa (jotka Aristoteleen aikaan olivat pääasialliset kaunokirjallisuuden muodot). Komediaa tekstissä luvataan käsitellä, mutta se osuus puuttuu.

Vaikka Runousoppi onkin yksi Aristoteleen vähäpätöisimmistä teoksista, niin on se maineensa ja vaikutuksensa myötä ylittänyt tämän aseman myhempinä vuosisatoina... Aristoteleen havainnot, niiden virheelliset tulkinnat tai reaktiot näihin näkemyksiin vaikuttivat "vakavaa" länsimaista draamaa koskevaan keskusteluun ja käytäntöön yli kahden vuosituhannen ajan."

kutakuinkin noin kirjoitti englanninkielisen alkuteoksen, "Arisotele; Aristotele's poetics" suomenkielisen laitoksen toimituskunta (Mikko Salmela, Olli Loukola, Anne-Maria latikka sekä Iiro Kuuranne) Kenneth McLeish'in näkemyksestä, mitä alle sataan sivuun on Aristoteleestä tähdellistä tietää tai ainakin tietää, mistä tieto löytyy (Aristoteles Aristoteleen runousoppi, ISBN 951-1-16185-7-8, Otavan Kirjapaino Oy Keuruu 200, 2. painos (alkup. (c) Kenneth McLeish 1998, Lennart Sane Agency AB avulla julkistuna)

kivaa kun voi lukea omia ajatuksiaan, eikä tarvi ajatella mitään. tää perhanan naputtelu vaan tuntuu niin turhalta kun ovisi tehdä koodikoodia (ohelmida koodata) tai kuten nyt aion tehdä. panen tämän galleriaan ja painun battiin kurittamaan smurffeja ,)
see yah!

(tosiasiassa minun piti kertoa kuinka miä onnistuin neljän päivän aikana saamaan kaikki nivelet, poskipään, otsan ja murtuneen nenän, juostuani lääkäreillä ja selvinpäin, kuten aina, mutta kerron sen kun olen vähän jäsennellyt itelleni tai eritellyt mieleessän, kuten Gösta sanoo (tai Leevi and the Leaving, pannaan nyt kiitos ja kunnia kaikille kun ne kaikki kai sitä teki, jotenkin)
*häppyhäppyjoijoi* mutta vasta kaaduttuani, vielä en kadu ja pari kertaa vastasin puhelimeen niin että niissäkin on selittämisen paikkaa ja aihetta, minulle. on ne jotenkin pantava julki että tietää hävetä ja punastella...

mut, jeh. muuten ihan jees. se on vaan tota mun osaamisen käsittämätöntä tapahtumaa kun kaikki vaan tapahtuu, kuten keksinnöt otetaan jostain kun sille on tarve tai uusia todisteita ilmenee kun meinaa vanhat loppua vaikka itse vaan lukee niitä ja kommentoi... á la aristotele et al L:P

living denied, life not - that being lifeKeskiviikko 28.12.2011 16:58

[ laitoin tollee englanniksi. miä, miä, miä, miä vastasin puhelimeen: taas niin ja siitä tehdään päätelmiä; tiedän sen koska niin on aina tehty.

vaan ja siks'ikään; alko aika uuvesti, elämäni oheen uusi kurssi ja uuvet tavat ilman ruorta. tahtoisin olla, mutt'en aina vain sit'ja'nii, ja kukapa ei: vaan on pakko, jot'muut voiv...

tämä käy tästä, siinä kuin niin kaikki; on, on ollut, ja olevana olen. musiikkia korville ja sielulle suokaa, in memoriam: tuleva menneisyyteni, ja minä muassa.

meen ja teen; soikoon global communication - chpaterhouse/epsilon phase, muinaistettuna - http://www.youtube.com/watch?v=7kOAXZ2nuSs menkää ja kuulkaa ]

tämä ei jää tähän, niinkuin ei - koskaan - mikään, mutta tältä erää käy niin ja niin kävikin.

vittu, että pitää aina olla päässä vikaa ja sitte kun... pas... wellingtonit jalkaan ja suota kulkemaan... niin se käy, se fuuturinen jumis ja fossiilien elämä kiinnostaa jos geologejakaan. elämä oli tai sitä ei ollut: valinta on erittäin helppo, painostamalla oikein niin.

miä
meiltä
moi
muy bien
ilves haaraa

sopuisa jotenkin,
niissä rajoissa -
tämän kerran, enään, olen tämän viimeisen yhden kerran

vittuvittuvittuvittu, miä tahtoisin huutaa ja sylkeä kadulle tai päin näyteikkunaa, jossa käkkii, jonka kuvaStus >:P*grmr*Fuckin' pornfilm and big(?) cock!*
how it goes,
kuten se on?! (as if opposing as if)

Hullu kun pullosta tulluLauantai 24.12.2011 14:45

[ Walking In The Air (from: The Snowman) http://www.youtube.com/watch?v=ubeVUnGQOIk

Tästä kappaleesta on suomen yleisradiossa joku toimittaja, jonka nimi on jossain tässä talossa olevassa pahvilapussa kyllä kirjoitettuna talteen, sanonut kappaleen tekijäksi sen mainitun pahvilapun mukaan Edward Blake ja tieto että Se olisi The Beatles, mutta kun survasin sen tonne guugeliin niin se meinasi kaatua, ja sitte kun se 30 s jumittamisella en tiedon siihen toi niin ilmotettiin sekuuntiin pyöristettynä (varmaan ylöspain aika paljo). kuuukkeli sitte tarjos mulle selasta nimeä kun Howard että ton verran joko google tai minä sitä nimeä väärinkijoitin. ja jos tuossa kohtaa ajattelenkin että typo lienee minun tekemä, niin se voi olla silloin minun tekemä siinä pahvilapullanikin, mutta uskon sitte kuitenkin että yleisradion toimittaja tuskin vetelee juttujensa faktoja mistään wikipediasta kun on melko kattvat arkistot talossakin ja toimittajajoukossa on musiikkitoimittjia juuri sitä varten. Jonkinlaista auktoriteettia asian tiimoilta voisin kuvitella esittäväksi Anu Holttinen (Yle) tai Sanna Nummelin (turun kaupunki)...

Siällä nyt kyllä on gookle niin kuutamolla kun se ihmettele että mihin kaikken ne beatlesit on sotkeutun kun tuli noin hankala haku etttä ainoa lytynyt osu suomeen:P ]

googlen jumittaessa sitte hihittelen eilisen dokumentille ja itken kun ajattelen että siinä oli kolme osaa ja näin viimeisen, kun olen katelellut niin tiivisti noita amerikkalaisrahotteisia tiedekanavia (tässä gässpitää ja sen sellaista).

Yhdistävänä tekijänä tälle kikelle on radio ja taivaskanavat, jotka minulla onneksi on (ja on siellä taivaskanavia vielä joukossakin, kutn halpaan pakettiin kuluu ja sillä on niitäkin mitkä puhuu kieliä kuin Sebastian Suomen BigBrotherissa rukoustilaisuudessa, mutta kun on tekstitys niinnä taivaskanavilla vaan serbiaksi niin oikein pysy kärrillä ohelman sisällöstä että uskataisi kehua tai haukkua tai onnitella tai harmitella)... jaa nii, joo... niin taivaskanavien joukossa on sitten radiokanaviakin ja sen takia minulla on ollu joskus asioita keksiessa ajatuksissa radio peili ja sitte se ei olle, sanoin minä siinä välissä kylläl, täälläkin, että olisin tykännyt peilistä enempi kuin radiopuheesta. ja himskatti! miä vasta nyt muistin että vastahan se tuli pari kuukautta sitten valtakunnalliseksi, mitähän ihmiset on ajatellu minun käyttävän lähdematreriaalina kun olen asioitan perustellu ja ettineet siinä radiosta semmosta kanavaa mitä minä kuuntelen (siis täällä maalla, helsinigissä se on soinu kai ennen taivaskanaviakain). Noh. oletan asiaan tulleen pientä oikaisua nyt. korjaamisen voisin ajatella melko mahottoman työlääksi kun pitäs lukea ja kaivaa kaikki mun teksti uudestaan ja kun minä sen kijottajana olen sitä mieltä ja ajattelette että kuu-ukkeli yleensä selviää hommasta 20 sekunnin tuhannes tuhannesosassa niin data-mining ihmisen menetelmin on sen takia argeologiaa, antropologiaa tai jotain sen etuliittellisistä erikoistuneista haaroistaa, tms tms....

[ nyt tulee tosi hankala juttu ]

Äskeisen perusteella ja kaikkeen siihin mihin vittataan tai mitä absrahoidut käsitykset mukaan tuovat pitää sitte ihmetelleä että mun arvomaailmassa on näin lyhessä ajassa (en tiedä miten kun toi google jumittin niin pirun kauan että meni ajantaju sitte se väitti että tasan sekunti ja monta nollaa varmuudenvuoksi)...

näppäsin controllia ennen kun läksin ulos tupakalle tossa ensin television edessä tepastellessa ja miettiessä että mitä tekis kun tulee yle-klassiseltakin joululaluja (klassisen tapaan, nyt kai on se aika vuodesta kun minäkin voin sanoa, luojan kiitos (ja välimerkit tohon, hankala kun se on sanottua) eikä täydy sanoa luojankiitos) klassisen tapaan eli niitä nyt kuitenkin arpoessa kuunteli ja ei ollu eka sana kiroosana millä aloin ääntä herätellä kun soi snowmanin (eli näköjää walkin in...) alkutahit niin ja ihmettelinkin sitte että enpä ole sitä ennen suomeksi kuulutkaan ja on sanottava että pikkasen on laulutaidossa vielä matkaa siihen alkuperäseen versioon ja noilla ammattilaisilla on ura tosi lykyt jos ajatellaan jotain cantores minoresia, jossa loirikin on ollu (minusta ainoa saavuts, soumenmaassa, tolle). ja sitte tupakalle ja en tarvinu ettiä taivaskanavilta jotain norjalaista klassista soittava kanavaa kun loppu tupakoidessa see soumalaiselta ja tulee, taas - onneksi - tuota 1200 +-200v musiikkia.. luuttua ja sembaloa ja marakasseja siis, jotkuu ei tykkää. wikla tykkä ja miä mutta eri syistä, se soittaa ja miä vaan pelaan... no kuitenkin... piti oikein tosissaan ihmetellä olinko todella koskenut koneesseen ennen tupakankeittoa ja siinä on semmonen homma ihmeteltävänä että minä en ole semmosta tehnyt (tiedostaen) kuin muistaakseni töissä ja kun miä olen töistä puhunut niin viimeksi olen puhunut niistä kun pitää puhua tavallisille ihmisille töistä. se kun on vähä vaikia saada joskus muita uskomaan että tietokoneilla voi tehä tosiaan töitä kun puhuu tekstipelistä... mutta jos miä otan sen sitte siksi minun messiaaniseksi teoksi ja evakilestiseksi työksii -- perustan... noh...

jooh. niin se on että asiat tapahtuu ja miä ajattelen puhuessa ja puhun kirjoittaessa, ja kaikki vaan loksahtaa kohallee. ennen loksahti ohjelmoidessakin (eli jos mietitte että onko helpompaa rakntaa auto kun välillä vähä vaihtaa öljyt sellaseen ikää pidentäääkseen) niin ylläpitäminen on tosi kevyttä homma, yleensä... pitäskö sitä sitte hakea töitä. johkuu teleoperaattorille tai pankkiin tai lehteen tai johkuu... älkää antako ajoittaisen taipumuksen vainoharhaisen ajatteluun häiritä minua...

nyt panen tämän pois, en kato telkkarista tiedekanavia kuuntelen kalssista ja puhetta, meen mudiin ja sitte illalla äitille syömään lihaa, itää vähä skippaila lääkkeitä että mahtuu, sikaa ja nyt menen keittämän kahvia?!

ainijoojoo... sen takia miä ihan tosissani vahingossa kirjotin tonne tupakankeittoa enkä korjannut sitä kun se tosiaan tuli niin että houmasin vasta paljon jälkeenpäin (tai toumasin että huomasin, mutta kuintenkin: kyllä te minut tiedätte...

*happyhappyjoyjoy*
arafat, tafara, fatara, fäggis, figgin ja ala-murkina ja kaikki ne sun muutkim, googlessa tavataam (lipponen sano että nahkurin orsilla, mutta se onkin yli 1dan, niinistö on minua pienempi, jossain tiger-kanavalla vissii):P
>command dm
dm is command aliased to: use dim mak at $*
>
[ ja kun ei ollu tarkotus ihan niin. mitähän se on että aina vaan enempi ja nopeammin alkaa kaduttaa nää sähellykset vaikka muka ja omassa milessäni vaan vähän hieon ja hrjottelen vaan ja olen salaa hauska... ]

noh. siksi tulin ja tuossa noita toisia tetekoneen ekonmiaan eli theory of games and economic behaviour (the nash equilibrium) saa suhata aikalailla sana kirjaa kun ei ole tota taloustieteen sanastoa niin tullut, ainakaan englanniksi, luettua... ja tässä sitte oxford dictionarysta pieni kuriositeetti

Recent analysis has shown that most frequently used words used by children and adults can be quite different. For example, children’s top adjectives will include strange, beautiful, safe, bright, wild, rich, and evil; adult top adjectives include public, political, social, economic, international, military, financial, and legal.

ja sitten se mitä ajattelin että olisin vielä hannaillut vähän aikaa, mutta kun tuo yöllinen räntti vähä pisti kuumottamaan poskia taas niin että huihui mikä... kylmiä väreitä meneen kun hävettää... mutta ja mutta, tuossa viikolla minä törmäsin oikein nättiin ja hauskaan sanaan missä on vielä mahottoman sattuvaa alkusointu ja sana niin oivasti kuvaa mähläämistäni niin olin aikeissa, mutta johan sitä tuossa tuli ja kyllä sen heti huomaa että kyseessä on battologia, jostain nappasin ton sanan tuossa viikko puolitoista sitten ja hauduttelin mielessäni niin että en lähtenyt pekaamaan vielä mistään netttien netistä mitä sihen voisi olla jollain jossain psyko-puuhissa sanottavan... mutta, herkutellaanpa vielä:

battologia,
huihuihui kun hävettää ja naurattaa ja hävettää lissää...
ehkä se menee ohi, tai ehkä toi radion jauhaminen vihapuheista jotenkin alkaa vaan hänträämään ja miä kun niin kuvittelin että miä en taivu. muutenkin niin rajotettua tää touhu jokapaikassa. tai siis niin että itsesensuuria on syytä harrastaa tai tulee napinaa, ei tää niin vapaata sanaa ole ja sitä vastaa (puolesta siis, noin...) miä olisin halunnu taistella (ja taistelen miä välillä varmaan vieläkin, mutta jotain outoa muutosta tuntuu olevan ilmassa, täytyy tarkkailla itteä ja toimintaansa tarkkaan, ankarasti ja herpaantumatta... ja vielä pari tuosta

battologia,
battologia :P

panen nyt sitte tuolta oxforidsta sen ettei tarvi turhaan surffata, jos tahtoo sanan muista tai varmuuven saaha... noh. ei tuntenu koko härdeliä oxford sen paremmin kun m-w, tai sitte osasin typoilla molemmissa, vaan ei huolta... m-w saa pikkase paremmat pisteet vaikka on sotkua enempi, toi oxford on jonkun valopään otimesta leiskattu täyskuvalle (ja sekös ,P

Bat`tol´o`gy (băt`tǒl´lô`jŷ)
n. 1. A needless repetition of words in speaking or writing.

battology
futile repetition in speech or writing.
See also: Language Style, Rhetoric and Rhetorical Devices

freedics päivämäärä yllä, http://www.thefreedictionary.com/battology


fattia-kanssa ja battologiamisiin, se mistä toi sana oikein pulpahti näin on kyllä melkosta rubert sheldrakea, mutta harrastukset on semmoset että uusia sanoja oppii melkolailla päivittäin... välilä se tuntuu olevan kirous, välillä ei *näknäk* (montypyhtonia tois iis, eric idle)

P.S. luulenpa että radiosta puskee muutamaan otteeseen semmosen vanhan äijän joulupakina ja siinä on vähän tuota puuhaa mielestäni, vaikka en miä nyt sitä niin tai sen takia ottanu esiin. tuli vaan mieleen, se on kova jätkä, ihan ton alussa mainitun nashin tasoa ,)
[ kun kerran tuli tehtyä ja alettua ja kun ystävällinen gallerian palvelu kesti mun sekoilun ja anto anteeksi aikakatkasun niin pakkohan se on olla jotain niin isoa ja hienoa että siellä on jotain missä olisi voinut olla hassu kohta... jos olet tässä kun tieät jo mitä on tiedossa niin voi olla että ei ollut tai voi olla että ei kannata edes katsoa jos minua on joskus jossain yhteydessä havainnut jollain tasolla. miä en ole oikein ton rauni-leena luukasen aalloilla, vaikka miä välilä vaikutan sille kuin minä kuutelisin eri radio-ohjelmaa kuin kaikki muut samassa tilassa ollesaan... no tai sillee jeah ja jooh ja niks jnakps paste tähän ja mene pannuhuoneseen menepannuhuoneeseen
[ hemmetti. kun yhen koneellisen saanut pestyä pyykkiä ja sekin oli siellä valmiina, tuossa olen tätä ennen täällä hyvin epäselvästi sanonut että on tosiaan niin että ihan muutamaa tuntia vaille kaksi viikkoa on ollut muuan pyykkisatsi tuolla koneessa kun ärsyttää se koneen ääni, jos on tietokoneen äärellä, ei tää nyt vielä niin iso talo ole tai sopisikoitunut että joka huonessa missä vaan millon vaan, saa katella nettipornoa ja sotkea lakan... mitäs. miähän meinasin alkaa ihan kauhioita satuja kertomaan... taisin nähdä valve-unta (valve on se mikä teki half-lifen, paras ikinä fps - mun mittakaavalla vieläkin... siitä vaan muistan kun pitää olla tarkkana ettei miukkalin kuullen vahingossa sano vulva kun tarkottaa valvea, se kun osti sen oranssin laatikonkin, siis ei mitään porkkanalaatikkoa, eikä mikään lentokoneen musta-boxi, jonka voisi sitte käydä yöllä vaihtamassa crash-sitellä, ajattelin tollasen tähän sen takiakun tuli mieleen taas noi södenbergin, onkohan se tarkastan heti enkä korjaa vaan kerron ihan pokkanaamalla kuka oli mitä hain ja miksi meni pieleen... noh crashissa kuitenkin on semmonen hieno idea, että sitä voisi vähän verrata sex lies and videotape... jooh. ja sitten se tähtiensotajätkän eka leffa, joku saturday night, mut ei se missä on se äijä kuka oli äsken tossa leffassa, minkä miä olisin halunnu joskus tossa 2-3v takaperin ottaa nauhalle mutta kun meni hommat niin huonoon kuntoon että jäi se maksuttaminen hoitamatta... lykkään aina kaikkia tollasia kivoi pikku maksuja äiskälle kun olen tilannu ne sille sen nimellä sit se sktisoilee ihan sikana, mut' ei varmaan skitsoilisi niin paljoa jos tiätäis että pappa saa ihan samanlaisia tilauksia äiskän nimellä. vähän siinä uusi isä ja uusi äiti etsii paikka, miä laittaisin sanat noin ja nimom tohon järjestykseen kun tuli niin kovasti mieli soittaa göstää... minua vaan vähän hävettä ja sen verran enemmän huvittaa että keksin noin pöhkön jutun tällä ajotuksella kun miä survasin just ton paljastuksen tosta alice millerin lajakkaan lapsen tragediasta ja todellisen itseyden etsintä...

ah (huilaas hetki teen tonne jonkuu kappalejaon samalla, jos luet tätä niin ne oli jo, voit jatka lukemista taukoamatta. lue äänettömästi, mutta niin että kurkunpäässäsi teet äänteet äänihuulilla. opettelet ton tempun ja sitte opettelet sen jälkeen tuntemalla tietämään mitä kukakin toistaa mielessään ja sitte sen jo kohta taitaessaan huomaa että siinä tuli sivussa käytyä semmonen kurssi että lukee jo koskemattakin ja ajatuksia lukemalla on vielä nopeammin perillä asioista. pitää vain etsiä sellainen kustantaja että se vielä julkaisee noi pitkälle tulevaisuuteen näkevän luettavana. miä haluan hipun panna vaikka jotain höyryveturia saada tohon kouvola-kaipiainen-lappeenranta-joensuu -välille, viime kesänä meinasin jo että olisin ottanu puheeksi, mutta nyt noi vr-meni sitte puljaamaan tommosien käsien kanssa lipunmyyntinsä, konsultoimatta, niin melkein tekisi... jos tänne saisi ajaa vaikka yksi venäläinen matkustajajuna ja suomi rakentais radanvarteen karjalan alueelle kaikkista kämpistä kulissit, mutta ei nostettais esiin mitään rajavaatimuksia, ihan vaan tommonen pikkasen kalliimpi, mutta sitäkin tyylikäämpi konstellaatio-taideteos -mikä vois opettaa jotain tai missä olis ytyä vähän miättiä että miltä tuntuisi nähä ne maisemat niinkun ne oli silloin kun oli ite sotaa lähösssä

siis enhän miä, mutta miä tekisin niille ketkä on elossa ja sieltäpäin, miä en keksis oikein mitään parempaa huomionosotusta niille ketkä on jättäneet kotinsa sinne tai niille ketkä kotia piti kun naapureita alkoikin tulla...

noi on juuri niitä hommeleita mitä miä tekisin, jos miä saisin vähän vapaammat kädet puuhastella pikku pedagokista-purtavaa kun tehää maisemataideteoksia, vittu. jos venäjältä on kuivattu semmnen järvi mikä on ollut maailman suurin, niin kyllä tommonen pahvikarjalan ja höyryveturi-puuhastelun voi hyvin halvalla järjestää vaikka koko kesäksi niin että siinä saa maksutta käydä kaikki suomen, eestin ja venäjän kansalaiset vähä tuuliajolla ristelyä alangollekin siinä ja sitte se yks pate mustajärvi laulamaan sitä italiaista laulua siihe rosson kanssa, ja joku vitun suomi-paita päällä amerikan lippu alushousuissa, mutta se ei näy, eikä siis sekään että on jostain julisteesta revitty kuva siitä yhestä pornotähestä suomilippuhousissa (pujotettu siis siihe alushousun, amerikan-lippu.-alushousuissa on aina oltava teksasin lippu vai mikä se niitten klux-kluk-kalkkuna, vittu, se jätkä kuka teki amerikan ensimmäisen yhteisen osavaltioitten välin dollarin tai mikä liä, niin se olis laittanut siihe kalkkunan, no history-kanava...

karkasi ajatus kun meinasin käydä taas haukkumaan jenkkejä amerikkalaisiksi, vai kumpia vitun kusipäitä ne oli ketkä ajatteli että intiaani on semmonen rakki että sitä ei saa laittaa edes elokuvviin, eikä vieläkään, ja neekereitäkään ei saa käyttää kun jotain semmosia mulatteja että niitä voi hyvin luulla joksikin espanjalaiseksi, vähä meikkiä eri kohtii tai pikkasen risaa saumaa johkuu mekkoo niin sitte sai olla mieskin mekossa (ohukainen ja paksukainen nyt tuli lähinnä mieleen tosssa, mutta saa ajatella roheamminkin, jos sellainen on mieli. miä nyt vaan ajattelin vähemmän kun tulin kuvitelleeksi...

niin niin näitä sijaistoimintoja, perhana pyykkiä pyörimään, sain sentään jo sen homeisen (multaa se oli jo) kasan koneesta huuheltua oikein kovilla myrkyillä (lipeää lähinnä kun happot on vähä huono ratkasu noitten putkien takia... noita jotain sähkökemiallisia ja muita kemiallisia häntrinkejä, esim. lurauttaa typpihappoa kupariputkeen niin siina vähän ihmetellään jossain patologian laitoksella ja siinä on fbi mies vieressä vaikka oltaiski kuinka suomessa, ja ihmeteltäs sitä minkä voin sanoa tässä, että tässä ihan nurkan takana se olis se viemäri mistä tulis sitä sinaappia-kaasua, komposti tohon ns. likakaivon päällä, kylän korkeimpipa paikkoja mihin on talo pantu niin menee mukavasti vesi viemärissä alaspäin ja se kaasuhan on ilmaa raskaanpaa, mutta kyllä se kaivon yli valuu kun siinä on kuitenkin tilavuus huomioitava...

noh. nyt menee taas semoseksi kemiaksi että miä voisin yhtä hyvin kertoa viljeleväni sellaista levää että olo on kuin olis juonu vettä kun nielasi omega-kolmesuhdeseitsämään ja kato ettei ole kofeiinia mahassa ja kikkaile sillee ja tolle tai muuten ne entsyymit on sekasin ja sitte ei tuu mitää tai kaikki mikä tulee on turhaa, tähän tekstiin verrattuna, tietenkin.

niih. mitäs sitte keksitää, tehääkö ajastin vaikka pommiin? semmonen ajastin että se mahtuu pieneen herätyskelloon ja pelaa niin että se laukeaa lämpötilasta tai/ja ajasta eikä tarvi kun kaksoismetallia vaan jostain lämpömittarista... tinaa tohon ja tinaa tähän ja sitte tuli tohon ö-näppäimeen näköjää tinaa mälli ja se tuntuu siltä kuin siinä näppäimessä, eikun sormessani olisi syylä, miä mustan syylän, mulla oli yksi :P

niinolikin ja harppia vähän heilutti siinä äidinkielentunnilla kun piti opiskella esperanttoa niin ei tullu syyliä enää kellee sillä luokalla millä siitä jatkoi 5-6 peruskoulun loppuun ja sitte minut jonkun oppilaan jätettyä hommat kesken kun siellä (amiksessa tossa kivenheiton pässä (vitun pieni kivi ja kymmenen^2 zeleshnya heittää viestinä sen ja joka heitolla pitää osua (koska on niin hyvä heittäjä, niin osuukin) samaan teemu pitkämäkeen ja joka heitolla eri paikkaan. tässä ei tapahu mitään varsinaista vahiknoa, pitkämäki säilyy puheiltaan ennallaan, edes hän itse ei huomaa eroa itseensä ja mekään emme huomaa puhessa, siis viläkään. minä en edes tiedä mitä se on puhunut. no kuitenkin siihen on tullu kauheesti reikiä, ajatelkaa että 5km heitetään keihästä ja joka kerta on osuttava eri kohtaan eli tehtävä uusi reikä.

kulkematta,
nimimerkin jälkeen kulemme äänimerkin, minä vain kuvittelen ja niin se sitten taas alkaa alusta ja eri kohtasta ja voi sentäs :P
nyt tulee semmosta pätkimistä että saan panna tän kohta johonkin harlekiiniin, kehtaa täälä tätä pätkimistä reenailla, kohta ne keksii että pitää panna palveluun vähä tarjotaa ja sitte tulee joka kerta sisäänkirjautuessa painokone latomon lisäksi kotiin kun teke pientä plogimerkintää, minkä on kotona kirjottanu ja se on vikka 128 byteä alle (-1 eli siis +1 bytä, offesettia... noh siis tetokoneesakin kun on offsetti kun vähä pusailee jotain ohjelmointihommia niin voi taas mennä helposti muilta sekasin että puhunko tietokoneesta vai painokoneesta juuri jollakin sen kannalta erityisen tärkeän eron vouksi ja sitte mählään... ainii siis joo saksisaksisaksi...kuusee

täässä, mitä edellä jo oli, on nyt kyse taas roolipelaamisesta, katsokaas: tällaiset pikkuseikat minua ärsyttää hirviästi. esim. se että luuranko sillä on kova defense arvo kun se on kai niinku vähä hutilyönti tai sitte luu on kovaa. no ihmisessä jos on sen luuranko ja ajatellaa että roolipelissä voi tulla luuranko melko tuoreesta raadosta niin siinä ei vielä ehi olla mitään merkkejä osteoporoosista ja sen takia semmosta sanaa ei vielä sitten esm. fantasiapelimaailmassa vois munkaan mielestä olla. noh. :P

miähän olen oikiastaan ihan samaa mieltä, ja siitä on sitte olemassa semmonen muistutus että minulle ja yhteelle toiselle äijälle annettin kannettavat ja sitte tuli siitä kauhia huuto kun ei olisi saanut antaa. ja miä olen kiukutellu nyt sille sitte taas ihan vaan sen takia että miä voisin tuntea että ei tulla sivusta huutelee että olisin käyttänyt ystävyyttä ainakaan semmoseksi eduksi että hahmosta näkee että kolhuja on, isoja kolhuja ja kaikki tietää mistä ne on. siis roolipelissä jäin vähän haaveilemaan, mulla on sielläkin nimitääin psykoterapiat, mulla on sielä vähän jotain noita mutakylpyjä ja miä lopetin ne jo ala-asteella kun tuli mieleen että suohon voi hukkua, vaikka se ei pelottanutkaan. nyt voisi vähän, mutta roolipelissä voi kävellä suolla ja loikata mättältä toiselle ottaen sen riskin että jää lyhyeksi hyppy tai askel, mutta jalassa on saapas ja sukka ei kastu. no, sitten ollaankin jo hyppyrimäen ylimmän lankun ulomaisella puolella ja nojatan vähä tuleen ja on hyvin tarkkaan jo mietitty että miten se vittumaisesa kohtaa oleva, kuollut kylläkin, oksa hoidetaan siitä ettei vaan käy niin että tulee reiteen iso haava tai pelästyy oksanrusahusta niin että haparoi ja ei saa otetta siitä männystä, mikä on vaan jossain metrin puolentoista pääsää, mutta suoraan alaspain ei sitten ole oksia ja kallioon on matkaa joku 15, mikä on ihan tarpeeksi siihen että sillä vähän siedätyshoitaa omaa korkeanpaikan kammoa niin ei olekkaan tässä kylässä sellasta mastoa mistä ei löytyis mun nimeä...

noh. alku tossa lopussa oli totta, mutta tiiätte sitte että minulla taas juoksi mielikuvitus niin että luulin teheneeni jotain niin että sitä voisi sanoa perusteelliseksi, tai siis rapinu maalia saati, raahannu jotain maalitonkkia tän kylän valotolppiin... no jos noin olis niin sitte minulla olis kyllä ihan toisenlaiset sijaistoiminnot kun tämä mitä pyykiä pestessä (ja astioita katelleessa kun ne ihan kuin ei oliskaan niin likasia, ettei niitä vois tollasena vaan kaappiin, onhan siinä ovi ja tässä talossa siitä harvinainen ovi että saranatkin pelaa, itse ovi on vain puolinainen, jostain syystä, mutta ehkä sekin oli taas kuviteltua... noh. ensikerralla siinä ei ole ovea ai sitten siinä on pakastimen kansi. teen jotain mikä yllättää, jopa minut, minulta onnistuu sekin, minulta onnistuu tänään kaikki, paitsi pyykinpesu, ja taitaa olla talon lämmityksetkin vähän kalvakalla patterilla.. pitääkin toivoa. että tässä oli semmonen juttu että alkaa itessä tuntua sille että ei enää puske semmosta itseinhoa että pitää kiroilla ja haukkua kaiken maailman hölmöyksiä kun niitä voi tehdä itsekin. tämä on hyvin vaivatonta, ja väittäisin myös mitä harmittomimmaksi, paitis jos tässä olisi jotain niin hienoa että palvlin tukkeutuisi, no palvelinkin on varmaan melko virtuaalinen niin pitäydytään siinä tosiasiassa että tahdon kuitenkin nyanssit säilyttää vielä vain itseni tiedossa, tätä maanajoa hajrottelen mahottoman mieleelläni täällä näin ja kaikissa näissä muodoissa mitkä on vaanpieni osa siitä palveluhärdellistä, mitä täälläkin on tarjolla. pitäskin vissi tilata vittpi näiltä ihan joulun vuoksi, siis olen noita vippejä ihan siksi kun kuitenkin kiva käyttää tätä niin voi tästä jotain maksaa kun se on niin vimmatun vaivatona ja kun ei pyydetä enempää kuin ajatellaan maksettavan niin siitä voi sitte antaa palvelurahaa sen verran että ei harmita alv. niin on sitte varaa maksaa eläkeitä ja saa itekin semmosen...

mut ensin kannatta kyllä ajatella että suomalainen älä nyt loukkaannu -postikortti eikun sorki-korki, toihan piti olla tietoisku missä valotetaan vähän kikkaskeinoa millä löytää itestään nopeutta niin että siinä tiedemiehet ihmeissän mistä semmonen reaktioajan parannus syntyy että miäkin olisin niin nopia että ehtisin painaa jarrua ennen lappeenrantaa kun tästä lähtis kouvolan kautta kaipiaisiin sitä asemahommaa puuhastelemaan, kova rojekti kesällä se rautatiehommajuttu... alettava vähän puhumaan siitä enempi että saa talkoväkeä niin voi hoidella itte sitte taas seuraavia vaiheita että homma olis semmosella mallila että kertaakaan ei ole höyryjuna myöhässä tai eellä minuuttia enempää ja yhtään kerta ei junavuoroa peruttaisi. pannaa vaikka euroopasta siksi aikaa tgv seisomaan että saadaan pidettyä venäjän kanssa rautatiet sellasella holilla, tolalla ja mallilla että sitä ihmettelis jos saksalaisetkin eikä vaan japanilaiset!
...
en tiedä mitä täs nyt, alkaa taas tuntua vähän siltä että nyt nauttii jo vähän liikaa näistä näppäimistä. vois tosiaan ne tulet...