-
Itehän olen kohta polttanut 7v, ja harmittaa niin perkeleesti. Lopetin kaiken urheilun ja laulamisen, nyt on ääni ja kunto menny. Kiitos tupakan.
EN TODELLAKAAN suositttele tupakointia kellekkään. Mutta minkä sille voi kun ei itsekään pääse eroon..? -
Tunnen henkilön joka polttanu 11v eikä oo viel mitää ongelmia, mut jos on vasta alottanu polttaa nii kyllä se kannattaa jättää. T. Puol vuotta polttanu ja jo nyt vituttaa.
-
Miksi poltatte jos teitä vituttaa se? :D:D:D:D:D aika vitun tyhmä logiikka. Jos itseäni vituttaisi kokoajan että poltan, kyllämä lopettaisin. Ei vaan vituta.
-
Kokoajan lopettelemassa.
-
2 viikosha sitä koukkuu jääki joo-o
-
"hei siis oo äm gee.. Oon polttanu nyt 2 vko 1 rööki päiväs.." -.-
-
itse poltin tupakkaa noin 7-9 vuotta ja nyt tänä vuonna olen lopettanut. ei siihen mene kuin rahaa ihan v*tusti ja terveys.
-
onnittelut lopettaneille :)
-
ei ton ikärajan tarvis olla noin korkea
-
Ihan sopiva ikäraja.
-
ens syksynä 20 v vuosijuhlat polttamista :D
-
ihan sama mikä se raja on ku kuitenkin kaikki pikkuteinit alkaa polttaan yläasteella :D kuka oikeesti on niin tyhmä enää 18-vuotiaana että alkais polttaan?
-
pitäiskö onnitella?
-
Tupakan täyskieltolaki olis upea juttu.. Mutta eipä tuu toimimaan, sit se hinta on vaan hemmetin korkeella ja porukka trokaa sitä ulkomailta Suomeen jokatapauksessa. Tupakointi on totaalisen perseestä. Älkää alottako! Mullakin menee nyt 70-90€ viikossa tupakkaan rahaa eikä tunnu kovin hyvältä.
-
Lips kirjoitti 31.12.2011 13:10: Tupakan täyskieltolaki olis upea juttu.. Mutta eipä tuu toimimaan, sit se hinta on vaan hemmetin korkeella ja porukka trokaa sitä ulkomailta Suomeen jokatapauksessa. Tupakointi on totaalisen perseestä. Älkää alottako! Mullakin menee nyt 70-90€ viikossa tupakkaan rahaa eikä tunnu kovin hyvältä.
Öhh. Perusaskin hinnalla 4.20€/pvä itselläni meni KUUKAUDESSA se vähän yli satanen kun poltin vielä päivittäin. Saanen kysyä kuinka helvetisti poltat päivässä? 2 - 3 askia? -
Menegroth kirjoitti 31.12.2011 13:28:
Lips kirjoitti 31.12.2011 13:10: Tupakan täyskieltolaki olis upea juttu.. Mutta eipä tuu toimimaan, sit se hinta on vaan hemmetin korkeella ja porukka trokaa sitä ulkomailta Suomeen jokatapauksessa. Tupakointi on totaalisen perseestä. Älkää alottako! Mullakin menee nyt 70-90€ viikossa tupakkaan rahaa eikä tunnu kovin hyvältä.
Öhh. Perusaskin hinnalla 4.20€/pvä itselläni meni KUUKAUDESSA se vähän yli satanen kun poltin vielä päivittäin. Saanen kysyä kuinka helvetisti poltat päivässä? 2 - 3 askia?
Just se 2-3 askia. Tää touhu on jo menny niin älyttömäks, et toivon muille parempaa kohtaloa! -
Ei se ole kohtaloa. Ihan omista valinnoista kiinni.
-
Paxul kirjoitti 31.12.2011 16:43: Ei se ole kohtaloa. Ihan omista valinnoista kiinni.
kohtalo ON omia valintoja. siihen voi vaikuttaa. kohtalo on kaikkea mihin omat teot johtaa. -
ite tullu polteltuu 3 ja puol vuotta.
-
5 vuotta ja uutenavuotena lopetin. Eikä ole ollut edes vaikeaa, kertaakaan ei oo tehny mieli sen jälkeen kun päätin että lopetan.