-
Kaikki ihmiset ovat erillaisii luonteeltaan, ulkonäöltään ja myös tuos asiassa et turha alkaa valittaa joka asiasta -.-
-
Kun tosimiehet rakastelee naiset on vaan tiellä.
-
-
Siis luuletteks et on coolii ja ootte muka kovii , että vihaatte homoja??? "homot pois suomesta" "hyyii sanakin ällöttää" -.- te ootte kuin venäläiset! yksi sana...PIETARI!
-
Mulla ei oo mittään homoja vastaan kunhan ei mua ala iskemää :D
-
Jos alkaa niin sano vaan pokkana et oot hetero..(ei se nyt niin vaikeet voi olla :D )
-
Katri-bro kirjoitti 1.4.2012 18:50: Jos alkaa niin sano vaan pokkana et oot hetero..(ei se nyt niin vaikeet voi olla :D )
juueise kyllä vaikeet oo =D -
Jos ei ole mitään homoja vastaan, ei ole tarvetta sanoa mitään "paitsi jos ne tulee lähentelemään" tyylistä. Millä tavalla ihminen nyt yleensä reagoi siihen että joku joka ei kiinnosta alkaa lähentelemään? Ei se ala hakkaamaan sitä tai vihaamaan sitä sen seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, tai lähde kirjoittamaan huonosti verhottua kuraa Galleriaan. "Ei kiitos" on aivan tarpeeksi.
"Minulla ei ole mitään läskejä vastaan paitsi jos ne alkaa iskemään" - kuulostaako järkevältä? Ei. Tuo "paitsi" tuossa on tuollainen naurettava get-out-of-jail-free card, joka todellakin paljastaa sen että nimenomaan ON jotain homoja vastaan. -
Paxul kirjoitti 2.4.2012 15:52: Jos ei ole mitään homoja vastaan, ei ole tarvetta sanoa mitään "paitsi jos ne tulee lähentelemään" tyylistä. Millä tavalla ihminen nyt yleensä reagoi siihen että joku joka ei kiinnosta alkaa lähentelemään? Ei se ala hakkaamaan sitä tai vihaamaan sitä sen seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, tai lähde kirjoittamaan huonosti verhottua kuraa Galleriaan. "Ei kiitos" on aivan tarpeeksi.
"Minulla ei ole mitään läskejä vastaan paitsi jos ne alkaa iskemään" - kuulostaako järkevältä? Ei. Tuo "paitsi" tuossa on tuollainen naurettava get-out-of-jail-free card, joka todellakin paljastaa sen että nimenomaan ON jotain homoja vastaan.
Millä tapaa toi ei kuulostanu järkevältä? jossä oot hetero ja jjoku mies sua alkais lähentelemää nii oliskko sää sitte sillai että "oih kuinka otettu olen tästä jutusta" ? :D:D:D -
"Makke kirjoitti: ]" date="2.4.2012 16:12" url="/community/3393111-en-rageta-mua-vaa-vittu-vituttaa/forum/375-homot?post_id=4719#post-4719"]
Paxul kirjoitti 2.4.2012 15:52: Jos ei ole mitään homoja vastaan, ei ole tarvetta sanoa mitään "paitsi jos ne tulee lähentelemään" tyylistä. Millä tavalla ihminen nyt yleensä reagoi siihen että joku joka ei kiinnosta alkaa lähentelemään? Ei se ala hakkaamaan sitä tai vihaamaan sitä sen seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, tai lähde kirjoittamaan huonosti verhottua kuraa Galleriaan. "Ei kiitos" on aivan tarpeeksi.
"Minulla ei ole mitään läskejä vastaan paitsi jos ne alkaa iskemään" - kuulostaako järkevältä? Ei. Tuo "paitsi" tuossa on tuollainen naurettava get-out-of-jail-free card, joka todellakin paljastaa sen että nimenomaan ON jotain homoja vastaan.
Millä tapaa toi ei kuulostanu järkevältä? jossä oot hetero ja jjoku mies sua alkais lähentelemää nii oliskko sää sitte sillai että "oih kuinka otettu olen tästä jutusta" ? :D:D:D
Minua on lähennellyt useampi nainen joille en ole syttynyt, ja en ole koskaan kokenut tarvetta sanoa että "minulla ei ole mitään naisia vastaan, kunhan he eivät ala lähentelemään". Tuollainen mutta-pakoilu on pelkurimaista ja inhottavaa. Joko sinulla on homoja vastaan jotain tai ei ole. -
Parriin otteeseen on takatuupparit ilmaisseet enemmän tai vähemmän suorasti ilmaisseet minun olevan siinä määrin hyvännäköinen että olisivat oikein halukkaita pääsemään läheisesti tekemisiin alapäävarustukseni kanssa. Vastasin olevani imarreltu mutta juu ei kiitos. Eipä siinä sen kummempaa oikeastaan.
-
Homot on ihania <3
-
Siis ei se nyt oo vain et joko on kiinnostunut homoista tai ei..-.-
siis..ähh..turha alkaa tääl mitään selittää kellekään kuin kaikil on omat mielipiteist homoista ja sillä siisti...PISTE!!!! -
Paxul kirjoitti 2.4.2012 16:20:
"Makke kirjoitti: ]" date="2.4.2012 16:12" url="/community/3393111-en-rageta-mua-vaa-vittu-vituttaa/forum/375-homot?post_id=4719#post-4719"]
Millä tapaa toi ei kuulostanu järkevältä? jossä oot hetero ja jjoku mies sua alkais lähentelemää nii oliskko sää sitte sillai että "oih kuinka otettu olen tästä jutusta" ? :D:D:D
Minua on lähennellyt useampi nainen joille en ole syttynyt, ja en ole koskaan kokenut tarvetta sanoa että "minulla ei ole mitään naisia vastaan, kunhan he eivät ala lähentelemään". Tuollainen mutta-pakoilu on pelkurimaista ja inhottavaa. Joko sinulla on homoja vastaan jotain tai ei ole.
muute hyvä mutta ny puhuttii homoista eikä naisista :) -
"Makke kirjoitti: ]" date="4.4.2012 17:44" url="/community/3393111-en-rageta-mua-vaa-vittu-vituttaa/forum/375-homot?post_id=4805#post-4805"]
Minua on lähennellyt useampi nainen joille en ole syttynyt, ja en ole koskaan kokenut tarvetta sanoa että "minulla ei ole mitään naisia vastaan, kunhan he eivät ala lähentelemään". Tuollainen mutta-pakoilu on pelkurimaista ja inhottavaa. Joko sinulla on homoja vastaan jotain tai ei ole.
muute hyvä mutta ny puhuttii homoista eikä naisista :)
Olisi pitänyt arvata, että jopa esimerkkien saattelemana selittämäni asia olisi liian vaikea sinulle. Kenties jonakin päivänä pystyt ajattelemaan nenääsi pitemmälle.
:) -
^ naurattaa kuinka tota jutun pointtia ei voinut olla tajuamatta :---D
Tuskin herraa harmittaisi jos joku tyttö tulisi iskemään vaikka et kys. henkilöstä olisikaan kiinnostunut, miksi ihmeessä sitten poika olisi eri asia? Eikö voi sanoa ihan samalla tavalla 'ei kiinnosta' ja jättää vaan asiaa siihen, miksi henkilön sukupuolella on tässä vaiheessa väliä jos kerran et ole edes kiinnostunut?
Ei ihmisestä näe pinnalle päin mihinkä suuntaan se on suuntautunut [jännä lause], sehän on vaan rohkeeta jos uskaltaa ottaa kontaktia senkin uhalla että toinen on hetero, enkä usko että kenellekkään koituu harmia muutamasta vaihdetusta lauseesta. Aivan, vaikka toinen sattuisikin olemaan homo. -
Paxul kirjoitti 4.4.2012 18:26:
"Makke kirjoitti: ]" date="4.4.2012 17:44" url="/community/3393111-en-rageta-mua-vaa-vittu-vituttaa/forum/375-homot?post_id=4805#post-4805"]
muute hyvä mutta ny puhuttii homoista eikä naisista :)
Olisi pitänyt arvata, että jopa esimerkkien saattelemana selittämäni asia olisi liian vaikea sinulle. Kenties jonakin päivänä pystyt ajattelemaan nenääsi pitemmälle.
:)
pystyn jo, mutta nainen tällasissa keskusteluissa on huono esimerkki :) -
Eeeeeei se oikeastaan ole minkään järjen kannalta tässä yhteydessä.
-
E-Roy kirjoitti 4.4.2012 20:36: Eeeeeei se oikeastaan ole minkään järjen kannalta tässä yhteydessä.
jep -
Hattua nostan jos osaat kantas vielä selittää jotenkin loogisesti ennemmin kuin perstuntumalta.