Matemaatikot ovat usein laskuhumalassa.
Matemaatikot sairastavat eniten jakomielitautia.
Biologit asuvat soluasunnoissa ja fyysikot ottavat elektronisuihkuja.
Rakennuksilla työskentelee paljon lautamiehiä.
Hammaslääkärin pelko on korkean paikan kammo.
Metronkuljettaja saapui ravintolasta aivan umpitunnelissa.
Se ei liikuta minua, sanoi mies kun häneltä korjaamolla kysyttiin autossa olevaa vikaa.
Unitutkijoiden kokous jouduttiin perumaan valvojan sairastuttua.
Maanviljelijä pääsi uudesta viljelymenetelmästä jyvälle.
Palomies osti kukkakaupasta vaimolleen sireenejä.
Kirjaston hoitaja kehui: Meidän kirjastossa on lukemattomia kirjoja.
Nyrkkeilijä osti lapselleen lahjaksi leikkikehän.
Miekkailun oppitunneilla pidetään usein pistokokeita.
Keilaaja otti menestyksekkään turnauksen jälkeen kaatokännin.
Judoammattilainen suhtautui kilpakumppaneihinsa yliolkaisesti.
Tyttökoiria kutsutaan haulikoiksi.
Rooman palo oli Neron leimaus.
Spitaalisten bileissä aluksi irroitellaan ja lopulta meno on aivan päätöntä.
Mykkien kokouksessa tehtiin vastaansanomattomia päätöksiä. Jotkut ehdotukset olivat mitäänsanomattomia.
Missikilpailussa osa arvosteluperusteista oli muodollisia.
Barbien miesystävästä kaiken tietävä henkilö on kenguru.