IRC-Galleria

newer_winner

newer_winner

onko variksesta turvavyöksi, pääsetkö sen kämppään yöksi?

[Ei aihetta]Perjantai 12.02.2010 13:41

tykkään kyl stam1nan uudesta levystä =)

ai se menee näin nykyääN? =DTorstai 11.02.2010 03:09

Hyvin sujuva seksi on kaikkein tärkein kriteerio parisuhteessa, sen jälkeen vasta tulevat elämänarvot, tausta ja yhteiset mielenkiinnon kohteet. Heittäydy rohkeasti ja täysillä tähän suhteeseen.

no tämä käy

IM BACKTiistai 09.02.2010 20:28

with mah new computer <3 and mah 23,56 inches widescreen =))))

huomena lähtee tietokone =(Tiistai 02.02.2010 00:22

sain sen nyt sit myytyä ja tänää pistin heti uuden tulee mut kyl siin ny viikko - kaks menee että katsellaa =D

mun uus setti:

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/9H.L1LLB.QBE
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/M4A785TD-V-EVO?t=false
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/EAH5750-FML/2DI/1GD5
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/PRO914B
http://www.jimmspc-store.fi/tuote/HDX925WFGIBOX
2x http://www.jimmspc-store.fi/tuote/KVR1333D3N9%2F2G?t=false

teinpä tossa juuri viimehetken muutokset vielä... muistit ja emo vaihtu
19 tuumanen TFT näyttö tulis mukana.. tosin näytössä menee vasemmassa reunassa semmonen liila viiva mikä ei tosin haittaa leffan kattomista tai pelaamista.. oon ite pelaillu joku puol vuot sil näytöl niin ei voin kertoo että ei haittaa...

speksit:
näyttis: ati radeon 4670 512mb
prossu: AMD ATHLON 64X2 4800+ BOXED 2.5Ghz
virtalähde: 420w tais olla antec:in
keskusmuisti: 2Gb, 2x512 800mhz 1x 1Gb 800mhz
koppa: spire blackfin 3
emo: abit kn9s

oon pelaillu koneella mm. CoD4, CoD MW2, crysis warhead, F.E.A.R 1, 2 ja kaikkee muuta kivaa niin tehoa löytyy sopivasti

kovoo en mielelläni anna mutta jos on pakko niin 20gt mihin voin laittaa windows 7 enterprisen

ja hintahan on 220e näytön kaa ja ilman näyttöö 190e

ilmottele jos kiinnostaa...

nyt sittenTorstai 28.01.2010 11:26

kaikki kuuntelemaan agonistia ;)

asdMaanantai 25.01.2010 12:17

/*
*Osoitetiedosto.java
*
*ohjelma kirjoittaa tiedostoob osoitteet.txt etunimen, sukunimen, lähiosoitteet ja postitoimipaikan
*
*uusia olioita
* FileWriter
* BufferedWritter
*/

import java.util.Scanner;
import java.io.*;
public class Osoitetiedosto
{
public static void main(String args[])
{
//metodin

}//main loppuu

}//osoitetiedosto loppuu

nyt saa jesse koodia =)Maanantai 18.01.2010 11:02

/*
*Joukkue.java
*
*Tästä luokasta luotava olio om vektori
*eli tämän luokan rakentajassa loudaan vektori
*
*luokan toiminnot ovat vektoria käsitteleviä toimintoja
*
*/
import java.util.*;//vector luokkaa varten
class Joukkue
{
//ominaisuudet
Vector <Pelaaja> pelaajat;
//rakentajat
public Joukkue()
{
//luodaan Vector-olio
pelaajat = new Vector<Pelaaja>();

}
//muut toiminnot
//toiminto jolla lisätään vektoriin komponentteja eli tässä tapauksessa pelaaja-olioita
public void lisaa(Pelaaja p)
{
pelaajat.addElement(p);
}

//toiminto joka tulostaa vektorin sisällön
public void tulosta()
{
for (int i = 0; i < pelaajat.size(); i++)
System.out.println(pelaajat.elementAt(i).toString());
}
}


/*
*Joukkuetesti.java
*
*luokka sisältää sovelluksen käynnistävän main metodin
*/
import java.util.Scanner;
public class Joukkuetesti
{
public static void main(String args[])
{
int valikko = 0;
//luodaan näppäinolio
Scanner lukija = new Scanner(System.in);
boolean silmukanEhto = true;
//luodaan joukkue eli vektori
Joukkue hpk = new Joukkue();
//asetetaan vektoriin pelaaja-olioita
hpk.lisaa(new Pelaaja("Joonas", "Vihko", 16, 7));
hpk.lisaa(new Pelaaja("Ville", "Viitaluoma", 8, 13));
hpk.lisaa(new Pelaaja("Jukka", "Laamanen", 7, 13));
hpk.lisaa(new Pelaaja("Mikko", "maenpaa", 8, 11));
hpk.lisaa(new Pelaaja("Joonas", "Kemppainen", 5, 13));

//silmukka, joka pyörii kunnes käyttäjä lopettaa sen
while(silmukanEhto)
{
System.out.println("\n----valikko----");
System.out.println("tulosta pelaajalista (1)");
System.out.println("tulosta yksi pelaaja (2)");
System.out.println("----Valikko----\n");

//lopuksi lopetusehto
System.out.print("lopetetaanko (0) vai jatketaanko (3): ");
valikko = lukija.nextInt();
if(valikko == 0)
silmukanEhto = false;
}//valikko silmukka loppuu

//tulosta pelaajalista
hpk.tulosta();

}//main loppuu
}//juokkuetesti loppuu


/*
*Pelaaja.java
*
*luokka, josta luotavat oliot talletetaan Vektoriin
*eli dynaamiseen taulukkoon
*
*
*/

public class Pelaaja
{
//ominaisuudet
String etunimi;
String sukunimi;
int maalit;
int syotot;

//rakentaja
public Pelaaja(String e, String s, int m, int sy)
{
//kutsutaan toimintoa joka tarkistaa syötteet ja asettaa ne luokan ominaisuuksien arvoiksi
this.aseta(e,s,m,sy);
}

//muut toiminnot
public void aseta(String enimi, String snimi, int maa, int syo)
{
//tehdään pieniä tarkastuksia
if(enimi.length() > 0)
this.etunimi = enimi;
if(snimi.length() > 0)
this.sukunimi = snimi;
//syöttöihin ja maaleihin ei tehdä tarkastuksia
this.maalit = maa;
this.syotot = syo;
}

//toiminnot, jotka palauttavat luokan ominaisuuden arvoja
public String annaEtunimi(){ return this.etunimi; }
public String annaSukunimi(){ return this.sukunimi; }
public int annaMaalit(){ return this.maalit; }
public int annaSyotot(){ return this.syotot; }


//toiminto joka palauttaa merkkijonona olion tiedot
public String toString()
{
return this.etunimi + " " + this.sukunimi + "\t" + this.maalit + " + " + this.syotot + " = " + (this.maalit + this.syotot);
}
}//Pelaaja luokka loppuu